Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - garant předmětu, přednášky, zkouška, celkové hodnocení
Obsahově
i rozsahem je tento kurz stejný jako jeho obdoba pro prezenční
studenty, doporučuji vám proto pravidelné studium látky ze studijních
opor v menších dávkách.
- Úvodní přednáška: I.
Organizační záležitosti, seznámení
studentů s programovou náplní kurzu, diskuze. II. Základní
terminologie v oblasti marketingové komunikace, STP, cíle marketingové komunikace a komunikační proces. Seznámení s obsahem kapitol 1 -
2 studijního textu.
- Přednáška: Reklama - význam psychologie, doporučovatelů a emocí, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, vztahy s veřejností, sponzorství a online marketingová komunikace. Seznámení s obsahem kapitol 3 - 8 studijního textu.
- Závěrečná přednáška: I. Nové trendy v marketingové komunikaci, legislativa a etika v marketingové komunikaci, plánování a měření účinnosti marketingové komunikace. Seznámení s obsahem kapitol 9 - 12. II. Příprava studentů na zkoušku, termíny zkoušky, diskuze.
Podmínkou účasti na závěrečném písemném testu je vypracování 3 průběžných bodovaných testů. Testy lze nejpozději vyplnit v IS do 10. 12. 2021!!! Pozdější termín již nebude možný!!! Body z testů se započítávají do celkového hodnocení.
Studenti mohou dále vypracovat dobrovolný samostatný úkol – Reálný příklad z marketingové komunikace dle vlastního výběru (+5 bodů). Termín odevzdání samostatného úkolu v IS je do 30.11.2021!
Celkový počet dosažených bodů: max. 80 bodů
Body ze závěrečné písemné zkoušky: 50 bodů
Body z průběžných testů: 30 bodů
Klasifikace předmětu: A (80 - 75), B (74 - 69), C (68 - 62), D (61 - 55), E (54 - 48)