Vážené studentky a vážení studenti,
vztahový
marketing a CRM je nový předmět pro profesně orientovaný program
Marketing. Obsahuje témata týkající se pojetí vztahového marketingu,
jeho součástí, modelu 6 trhů, jako je trh zákazníků, interní trhy, trh
potencionálních zaměstnanců, trh dodavatelů, trh referenční a trh
ovlivňovatelů. Zaměřuje se blíže na interní marketing a jeho nástroje a
interní komunikaci ve firmě. Opora nezapomíná na architekturu CRM a její
jednotlivé součásti. Orientuje se také na proces budování vztahu se
zákazníkem a psychologické aspekty řízení vztahu. Nedílnou součásti je
problematika typologie zákazníků a její praktické využití.
Studiem
získáte řadu dovedností pro jednání se zákazníky a uspokojování jejich
potřeb, taktéž týkajících se interního marketingu a zaměstnanců.
Přejeme úspěšné studium
Halina Starzyczná