Vztahový marketing a CRM
doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Vztahový marketing a CRM

Vážené studentky  a vážení studenti,

vztahový marketing a CRM je nový předmět pro profesně orientovaný program Marketing. Obsahuje témata týkající se pojetí vztahového marketingu, jeho součástí, modelu 6 trhů, jako je trh zákazníků, interní trhy, trh potencionálních zaměstnanců, trh dodavatelů, trh referenční a trh ovlivňovatelů. Zaměřuje se blíže na interní marketing a jeho nástroje a interní komunikaci ve firmě. Opora nezapomíná na architekturu CRM a její jednotlivé součásti. Orientuje se také na proces budování vztahu se zákazníkem a psychologické aspekty řízení vztahu. Nedílnou součásti je problematika typologie zákazníků a její praktické využití.

Studiem získáte řadu dovedností pro jednání se zákazníky a uspokojování jejich potřeb, taktéž týkajících se interního marketingu a zaměstnanců.

Přejeme úspěšné studium

Halina Starzyczná

Chapter contains:
1
PDF
Chapter contains:
1
Study Materials
Teacher recommends to study from 13/10/2025 to 19/10/2025.
Chapter contains:
1
PDF
2
Study Materials
Previous