Podniková ekonomika a management – Katalog oborů SU
Podniková ekonomika a management |
globalizace světového hospodářství, aplikace matematicko statistických metod ve vědecko-výzkumné práci; využívání informačních technologií ve vědecko-výzkumné práci; komunikace, přesné formulace zaměření, postupu a výsledků odborné práce; komunikace a prezentace odborných znalostí a výsledků výzkumu v angličtině, příp. jiném cizím jazyce.
b) Odborné znalosti ekonomické teorie, především v oblasti:
teorie firmy; managementu a podnikání; firemních financí; ekonomiky podniku; rozhodování v ekonomických systémech.
c) Speciální znalosti a dovednosti (dle zaměření práce):
modelování firemních systémů a jejich efektivnosti; principy strategického řízení; firemní finance, financování a ovládání korporací; marketingové řízení firem; marketingová logistika; řízení lidských zdrojů; strategické myšlení, metody tvorby a implementace strategie.
Absolvent nalezne uplatnění jako vědecko-výzkumný a pedagogický pracovník na vysokých školách a ve vědeckých ústavech zabývajících se výzkumy v oblasti managementu, a to jak v České republice, tak i v zahraničí. Nabyté znalosti a dovednosti může absolvent uplatnit i na výzkumných a odborných pracovištích průmyslových podniků v oblasti řízení, financování, logistiky a marketingu, stejně jako v obchodních společnostech, ve službách i ve veřejné správě.
získání vědomostí o nejnovějších efektivních vědeckých, ekonomických a technických trendech globalizace světového hospodářství, aplikace matematicko statistických metod ve vědecko-výzkumné práci; využívání informačních technologií ve vědecko-výzkumné práci; komunikace, přesné formulace zaměření, postupu a výsledků odborné práce; komunikace a prezentace odborných znalostí a výsledků výzkumu v angličtině, příp. jiném cizím jazyce.
0
Aktivní studenti
|
10
|