FPF:UBKKDBP051 Multimedia and internet - Course Information
UBKKDBP051 Multimedia and internet
Faculty of Philosophy and Science in OpavaSummer 2021
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Bc. Michal Novotný (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Mgr. Bc. Michal Novotný
Institute of The Czech Language and Library Science – Faculty of Philosophy and Science in Opava - Prerequisites (in Czech)
- TYP_STUDIA(B)
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Cultural Dramaturgy in the theatre practice (programme FPF, KDDP)
- Course objectives (in Czech)
- Předmět Multimédia a internet si klade za cíl seznámit posluchače s trendem multimediálnosti moderní internetové publicistiky.
Představit a využít širokou paletu nástrojů pro podporu foto, audio a video výstupů a jejich propojení s klasickým textem.
Poukázat na aktuální marketingové nástroje sloužící k podpoře a propagaci vlastní tvorby a produktů. - Syllabus (in Czech)
- 1./ Sociální sítě
- význam, využití, žebříčky, trendy (s důrazem na profesní síť LinkedIn)
- 2./ Práce na internetu
- užitečné aplikace (např. onlione úprava fotek, sazba, správa projektů, online prezentace, myšlenkové mapy, cloudová úložiště
- 3./ Práce s multimédii
- licence fotek, foto a zvukové banky, metadata, konverze souborů
- 4./ Základy PPC reklamy
- příklady, akvizice a remarketing, vyhledávací a obsahová síť, měření a základní metriky
- Literature
- required literature
- BEDNÁŘ, Vojtěch. . Internetová publicistika. Praha, 2011. info
- BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0. info
- recommended literature
- Novotný, Michal. Stahujte fotky bez starostí. 2019 (studijní e-book).
- Novotný, Michal. 7+1 online tip (nejen) pro marketéry. 2019 (studijní e-book).
- Novotný, Michal. Jak číst správně kampaně. 2019 (studijní e-book).
- JANOUCH, V. Internetový marketing. Praha: Computer Press, 2010. ISBN 9788025127957. info
- OSVALDOVÁ, B., HALADA, J. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3., rozš. vyd. Praha: Libri, 2007. ISBN 978-807-2772-667. info
- not specified
- Markomu.cz: Online svět, top trendy a recenze [online]. 2019 [cit. 2019-08-23]. Dostupné z: https://www.markomu.cz
- Novotný, Michal. Základy pro LinkedIn. 2019 (studijní e-book).
- Assessment methods (in Czech)
- Seminární projekt
Ústní pohovor
Docházka 80 % (1 absence) - Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
- Enrolment Statistics (Summer 2021, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/summer2021/UBKKDBP051