FPF:ULGATL0102 Diploma seminar II - Course Information
ULGATL0102 Diploma seminar II
Faculty of Philosophy and Science in OpavaWinter 2009
- Extent and Intensity
- 0/4/0. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Guaranteed by
- Centrum interdisciplinárních studií – Faculty of Philosophy and Science in Opava
- Prerequisites (in Czech)
- ULGATLA101 Diploma seminar I || ULGATL0101 Diploma seminar I
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Spa Management and Tourism (programme FPF, B6503GAHOT)
- Course objectives (in Czech)
- Předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář I., jeho cílem je vést studenty k analýze dat získaných prostřednictvím výzkumu. Student je schopen vyhodnotit a publikovat výsledky výzkumu, formulovat závěry a identifikovat vhodné podnikatelské příležitosti (vytvoření návrhu nové služby, zpracování opatření pro zkvalitnění či rozšíření stávající služby, volba vhodných cest a způsobů k řešení zadané problematiky, volba vhodných opatření, zpracování podnikatelského záměru). Student je schopen na základě získaných znalostí formulovat adekvátní závěry, vytipovat vhodný produkt a připravit jeho realizaci - řešení, opatření včetně sestavení plánu realizace, resp. podnikatelského záměru.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Oficiální zadání bakalářské práce
2. Analýza dat realizovaného výzkumu
3. Identifikace možností pro zpracování produktu
4. Příprava zpracování konkrétního produktu
5. Zpracování první části příloh
6. Příprava a realizace podnikatelských projektů
7. Hodnocení efektivnosti projektů
- 1. Oficiální zadání bakalářské práce
- Literature
- recommended literature
- FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
- BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
- HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
- KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
- H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
- FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
- JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
- BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Winter 2009, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/winter2009/ULGATL0102