FPF:UCJNCOBP05 English 1 - Course Information
UCJNCOBP05 English 1
Faculty of Philosophy and Science in OpavaWinter 2020
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Gabriela Entlová, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Marie Machničová (seminar tutor) - Guaranteed by
- Mgr. Gabriela Entlová, Ph.D.
Institute of Foreign Languages – Faculty of Philosophy and Science in Opava - Timetable of Seminar Groups
- UCJNCOBP05/A: Tue 8:55–10:30 H2, M. Machničová
- Prerequisites (in Czech)
- TYP_STUDIA(B)
Znalosti gramatického a lexikálního systému anglického jazyka získané na střední škole. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- German (programme FPF, NEM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je zopakování, prohloubení a rozvoj znalosti gramatického a lexikálního systému anglického jazyka získané na střední škole. Důraz je přitom kladen na gramaticko-lexikální stránku jazyka a harmonický rozvoj všech čtyř jazykových dovedností (poslech, čtení, psaní, mluvení) tak, aby studenti srozumitelně a gramaticky správně komunikovali v běžných situacích ústní i písemnou formou. Studenti budou seznámeni se systémem jazyka v jeho běžném užívání s aplikací zajímavých textů pro poslech a čtení, dále se způsoby tvoření a obohacování slovní zásoby, to vše s cílem uvědomělého a cílevědomého používání jazyka v komunikaci jak z hlediska plynulosti, tak správnosti. Probíraná témata odrážejí okruhy prvních dvou lekcí povinné literatury a dále budou rozšířena o doplňkové materiály odrážející specifické potřeby studentů s cílem prohloubení znalosti studovaného oboru.
- Learning outcomes (in Czech)
- Získává schopnost komunikativní kompetence v anglickém jazyce na úrovni B.1.1., schopnost komunikovat v jednoduchých běžných situacích o známých tématech a činnostech. Rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné vstupní informace týkající se běžných témat, dokáže pochopit smysl krátkých jasných jednoduchých zpráv a hlášení. Dokáže číst jednoduché texty, rozvíjí schopnost vyhledat konkrétní předvídatelné informace v jednoduchých každodenních materiálech (např. inzerátech, prospektech apod.), rozumět krátkým osobním dopisům. Zná a používá vhodnou slovní zásobu ke konverzačním tématům z každodenního života. Zná a používá základní gramatické jevy.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Introduction, basic terminology, literature, information sources.
- 2. Food and restaurants; prefixes and suffixes.
- 3. Present simple and continuous, action and non-action verbs.
- 4. Past tenses: simple, continuous, perfect.
- 5. Family, personality; each other, reflexive pronouns.
- 6. Revise and Check Unit 1.
- 7. Money; numbers; phrasal verbs.
- 8. Present perfect and past simple; sentence stress.
- 9. Strong adjectives: exhausted, amazed, etc.
- 10. Present perfect continuous, sentence stress.
- 11. Transport and travel; how long + take; stress in compound nouns.
- 12. Comparatives and superlatives.
- 13. Revise and Check Unit 2.
- Literature
- required literature
- Selingson, P. English File Intermediate, Workbook. Oxford 2013.
- LATHAM-KOENIG, Ch, C OXENDEN and M BOYLE. English File Intermediate Plus Student’s Book. Oxford: Oxford University Press, 2014. ISBN 978-0-19-455831-0. info
- Teaching methods (in Czech)
- Nácvik jazykových/komunikačních dovedností (ústní i písemnou formou) Skupinová a kooperativní výuka
- Assessment methods (in Czech)
- Písemný zápočtový test. Docházka na semináře (75%), aktivní přístup.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
- Enrolment Statistics (Winter 2020, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/winter2020/UCJNCOBP05