FPF:UINK120 Internetový marketing - Informace o předmětu
UINK120 Internetový marketing
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2020
- Rozsah
- 0/6/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kamil Matula, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Bc. Jindra Planková, Ph.D.
Ústav informatiky – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- UINK120/A: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Matula
- Předpoklady
- TYP_STUDIA(N)
Úspěšné zvládnutí a ukončení předmětu "Internetový marketing". - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Informační a knihovnická studia (program FPF, N7201 InSK)
- Cíle předmětu
- Kurz reaguje na aktuální trendy spojené s marketingem v elektronickém prostředí (e-marketingem), jehož značnou součástí je i internetový marketing. Studenti si zopakují a získají základní znalosti o tom, co představuje marketing a k čemu slouží. Důraz je kladen především na možnosti, které pro marketing přináší internetové prostředí včetně všech nejrůznějších nabízených služeb ve spojení s principy klasického marketingu. Součástí kurzu je i představení studií a doporučení pro možné optimalizace, které mohou studenti dále využít v praxi. Představeny budou i další součásti elektronického marketingu, které mohou podstatně ovlivnit principy internetového marketingu e-business, business inteligence, m-marketing, apod.
- Osnova
- 1. Historie, terminologie
2. Marketingová teorie
3. Technologický úvod do fungování webu
4. Místní a světové online reklamní systémy
5. Manažerský pohled a metriky
6. Analýza úspěšnosti
7. Vhodné metody v internetovém marketingu
8. Marketing v sociálních sítích
- 1. Historie, terminologie
- Literatura
- doporučená literatura
- GEDDES, B. Advanced Google AdWords. Indianapolis, 2014. ISBN 978-1-118-81964-7. info
- ESLINGER, T. Mobile magic: the Saatchi & Saatchi guide to mobile marketing. Hoboken, 2014. ISBN 978-1-118-85518-8. info
- FUNK, T. Advanced social media marketing: how to lead, lunch, and manage a succesful social media program. New York, 2013. ISBN 978-1-4302-4407-. info
- BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0. info
- . JANOUCH, V. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-. info
- Výukové metody
- Přednáška s aktivizací
Přednáška s diskusí
Přednáška s analýzou videozáznamu
Přednáška s ukázkami - Metody hodnocení
- Známkou
Zkouška
Seminární práce - Informace učitele
- 80% účast na semináři
Vypracování semestrální práce.
Obhajoba práce.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2020/UINK120