FVP:UPPVBP052 Englich Language - Course Information
UPPVBP052 Englich Language
Faculty of Public Policies in OpavaWinter 2016
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Kateřina Jančíková (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Mgr. Kateřina Jančíková
Institute of Pedagogical and Psychological Sciences – Faculty of Public Policies in Opava - Prerequisites (in Czech)
- Vstupní znalost: student, který si zvolí předmět, musí jazyk ovládat minimálně na středoškolské úrovni.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Social Pathology and Prevention (programme FVP, B7507-SvP)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je získání nových dovedností (mluvení, čtení, psaní a poslech/ na základě práce s učebnicí, s autentickými odbornými textovými materiály, osvojení si nových myšlenkových a lexikálně gramatických struktur a odborné zpracování těchto nových poznatků). Součástí předmětu bude také příprava odborného životopisu. Přehled probírané látky: Výuka bude zaměřena na rozšiřování slovní zásoby z oblasti sociální patologie a prevence. Největší pozornost je věnována schopnosti studentů prezentovat téma jim blízké před spolužáky a vyvolat diskusi. Důraz je kladen nejen na slovní zásobu, ale také umění vyjádřit se. Gramatika na vyšší úrovni je nedílnou součástí výuky.
- Syllabus (in Czech)
- Přehled probíraných témat:
1. Šikana, její projevy, způsob obrany, diskuse, gramatika, poslech, práce s textem
2. Drogy, alkoholismus, závislosti, odborná i neodborná pomoc, diskuse, gramatika, poslech, práce s textem
3. Sexuální deviace, diskuse, gramatika, poslech, práce s textem
4. Street work, aspekty této práce, diskuse, gramatika, poslech, práce s textem
5. Kriminalita mládeže, instituce, způsob pomoci, statistiky, diskuse, gramatika, práce s textem
6. Korupce, statistiky, diskuse, gramatika, práce s textem
7. Gambling - závislost, důvody, řešení, gramatika, práce s textem
8. Poruchy chování - typy, řešení, diskuse
9. Bezdomovectví - důvody, řešení, diskuse, gramatika
10. Prostituce - statistiky, diskuse, gramatika
Studenti si připraví svůj profesní životopis, který bude hodnocen jednak z hlediska skladby, gramatiky i syntaxe, ale také z hlediska jeho ústního prezentace a schopnosti reagovat na doplňující otázky.
- Přehled probíraných témat:
- Literature
- required literature
- REDSTON, C., CUNNINGHAM, G. Face2Face, Elementary. Cambridge: Cambridge University Press, 2005. ISBN 0-52-160061-8. info
- GUDE, K., DUCKWORTH, M. Matrix, Pre-Intermediate. Oxford: Oxford University Press, 2002. ISBN 0-19-438648-1. info
- NOLASCO, R. New Streetwise, Intermediate. Oxford: Oxford University Press, 2002. ISBN 0-19-433404-X. info
- SOARS, L. & J. New Headway Student's Book + Workbook. Oxford: Oxford University Press, 2000. info
- MURPHY, R. Essential grammar in use: a self-study reference and practice book for elementary students of English: with answers. 9th print. Cambridge: Cambridge University Press, 1994. ISBN 0-521-35770-5. info
- recommended literature
- ZÁBOJOVÁ, E. et al. Angličtina pro jazykové školy I. Praha: Fortuna, 2002. ISBN 80-7168-732-4. info
- NOLASCO, R. New Streetwise, Upper-Intermediate. Oxford: Oxford University Press, 2000. ISBN 0-19-433404-X. info
- O'NEIL, R. DUCKWORTH, M., GUDE, K. New Success at First Certificate. Oxford: Oxford University Press, 1997. ISBN 0-19-453332-8. info
- PEPRNÍK, J. et al. Angličtina pro jazykové školy III. Praha: Fortuna, 1995. ISBN 80-7168-289-6. info
- ZÁBOJOVÁ, E. et al. Angličtina pro jazykové školy II. Praha: SPN, 1993. ISBN 80-04-26220-1. info
- Teaching methods
- Lecture supplemented with a discussion
- Assessment methods
- Credit
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Winter 2016, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/fvp/winter2016/UPPVBP052