FVP:UVSRPV0046 Public relations - Informace o předmětu
UVSRPV0046 Public relations
Fakulta veřejných politik v Opavězima 2018
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Mgr. Zuzana Urbánková
Ústav veřejné správy a sociální politiky – Fakulta veřejných politik v Opavě - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je popsat a vysvětlit posluchačům, jak pomocí public relations vytvářet úspěšné prostředí pro firmu či instituci, jak vytvářet dobré jméno a pověst firmy či instituce, jak posilovat vztahy a komunikaci s veřejností i uvnitř firmy, jak chránit firmu či instituci v nepříznivých situacích
- Osnova
- 1. Prostřední, v němž se PR uplatňují, původ PR, definice
2. Význam studia médií
3. Externí a interní PR
4. PR v konfliktních a krizových situacích
5. Zásady krizové komunikace
6. Veřejné mínění, zveřejněné mínění
7. Nástroje PR
8. Vztah PR a reklamy
9. Reklama a přesvědčování
10. Organizace a postavení PR
11. Publikum
12. Účinky médií
- 1. Prostřední, v němž se PR uplatňují, původ PR, definice
- Literatura
- povinná literatura
- JIRÁK, J. Média a společnost. Praha, 2003. info
- Sokol, T. Tisk a právo. Praha, 2001. info
- Jirák, J.a kol. Úvod do studia médií. Praha, 2001. info
- Jirák, J. Politická komunikace a média. Praha, 2000. info
- NĚMEC, P. Public relations. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha: Management Press, 1999. ISBN 80-85943-66-2. info
- Chmel, Z. Propagace, PR, média. Brno, 1997. info
- Výukové metody
- Přednáška s aktivizací
Přednáška s diskusí - Metody hodnocení
- Analýza výkonů studenta
- Informace učitele
- Písemný test zaměřený na znalosti teoretické části přednášené látky
Vypracování textu pro hromadné sdělovací prostředky, a to takovým způsobem a podle takových pravidel, aby byl tento jimi přijat a zveřejněn.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fvp/zima2018/UVSRPV0046