OPF:KCJK512S Media and Culture - Informace o předmětu
KCJK512S Media and Culture
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2009
- Rozsah
- 1/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika cestovního ruchu (program OPF, B_EKOMAN)
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, B_EKOMAN)
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, M_EKOMAN)
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, N_EKOMAN)
- Evropská integrace (program OPF, B_HOSPOL)
- Evropská integrace (program OPF, N_HOSPOL)
- Evropská unie (program OPF, M_HOSPOL)
- Finance (program OPF, B_HOSPOL)
- Finance (program OPF, M_HOSPOL)
- Finance (program OPF, N_HOSPOL)
- Firemní finance (program OPF, B_EKOMAN)
- Manažerská informatika (program OPF, B_SYSINF)
- Manažerská informatika (program OPF, M_SYSINF)
- Manažerská informatika (program OPF, N_SYSINF)
- Marketing a management (program OPF, B_EKOMAN)
- Marketing a management (program OPF, M_EKOMAN)
- Marketing a management (program OPF, N_EKOMAN)
- Sociální management (program OPF, B_HOSPOL)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, B_HOSPOL)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, M_HOSPOL)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, N_HOSPOL)
- Cíle předmětu
- 1. To develop an understanding of different cultures, including popular culture, and their role in the development of mass media. 2. To encourage media literacy so that students will be more sensitive to media messages and the effects of media on individuals. 3. To understand the ways that advertising media both reflect and shape societal attitudes, values, and behaviors. 4. To become aware of critical approaches which can be applied to the understanding of media and culture and their application to commercialism.
- Literatura
- povinná literatura
- DOWNING, M. Questioning the Media. info
- RYAN AND WENTWORTH. Media and Society. The Production of Culture in the Mass media, 1999. info
- doporučená literatura
- DAY, LOUIS A. Ethics in Media Communication. 2000. info
- MASSEY, K. Media Literacy & Culture. 1999. info
- PATTERSON, PHILIP & WILKINS, LEE C. Media Ethics: Issues and Cases. 1998. info
- SEVERIN & TANKARD. Communication Theories. 1997. info
- SILVERBLATT. Media Literacy: Keys to interpreting. Media Messages. Art, 1995. info
- LOWE, B. Media Mythologies. 1995. info
- STEVENSON, R. Global Communication in the Twenty-First Century. 1994. info
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2009/KCJK512S