OPF:CVAPFLO Florbal - Informace o předmětu
CVAPFLO Florbal
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2016
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Michal Sebera (cvičící)
- Garance
- Mgr. Michal Sebera
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: PaedDr. Jiří Helešic, Ph.D. - Předpoklady
- K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Bankovnictví (program OPF, B_HOSPOL)
- Ekonomika cestovního ruchu (program OPF, B_EKOMAN)
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, B_EKOMAN)
- Manažerská informatika (program OPF, B_SYSINF)
- Marketing a management (program OPF, B_EKOMAN)
- Řízení logistiky (program OPF, B_EKOMAN)
- Účetnictví a daně (program OPF, B_EKOMAN)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, B_HOSPOL)
- Cíle předmětu
- Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel florbalu, vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
- Osnova
- Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel florbalu, vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
1. Vstupní diagnostika, bezpečnost při provádění pohybových aktivit, pravidla.
2. Nácvik a zdokonalování základních HČJ - lokomoce s míčkem a bez míčku, přihrávka, základy
střelby.
3. Osobní obrana. Herní situace 1:1. Zdvojování v obraně. Důraz je kladen na kolektivní pojetí hry a
co nejrychlejší transfer všech nacvičovaných činností do herních podmínek.
4. Zpracování míčku a přihrávka. Založení útoku - rychlý protiútok: výhoz brankáře, dlouhá
přihrávka, nahození. Založení postupného protiútoku - spolupráce s brankářem, výpomocná
přihrávka. Krytí míčku a pohyb hráčů bez míčku.
5. Varianty rozehrání trestných úderů, clonění, křížení. Různé varianty střelby. Rozvíjení útoku a
agresivní průnik k brance soupeře.
- Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel florbalu, vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
- Literatura
- doporučená literatura
- KARCMARCZYK, R. Florbal. Praha, 2006. ISBN 80-251-1271-3. info
- SKRUŽNÝ, Z. A KOL. Technika, trénink, pravidla hry. Praha, 2006. ISBN 80-247-0383-1. info
- VANCL, K., ZLATNÍK, D. A KOL. Florbal: učebnice pro trenéry. Praha, 2001. ISBN 80-864-0203-7. info
- ROUBAL, B. A KOL. Základy florbalu. Praha, 1996. info
- Výukové metody
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Metody hodnocení
- Zápočet
- Informace učitele
- Aktivní účast na minimálně 80 % celkového rozsahu semestrální výuky, tj. 10 cvičení.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2016/CVAPFLO