KCJKBKAJ1 Profesní angličtina 1

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2016
Rozsah
0/0. 2 kr. Ukončení: z.
Garance
Mgr. Jana Hejtmánková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Předpoklady
K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
Studentovi, který získá certifikát z cizího jazyka s mezinárodní platností, bude na požádání uznána příslušná část dle dosažené úrovně jazyka.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem výuky v prvním ročníku je docílit u studentů úrovně B1. Dovednosti komunikace v cizím jazyce jsou orientovány na běžné profesní situace, jakož i schopnosti orientovat se jazykově v širokém spektru problémů denní profesní reality. Jsou rozvíjeny komplexně všechny čtyři typy dovedností - mluvení, čtení, poslech a písemný projev. Důraz je kladen především na aktivní mluvený projev, na jazykovou pohotovost a schopnost plynule se vyjadřovat v cizím jazykovém prostředí. Systematicky vede k získání mezinárodních certifikátu na úrovni B1a k přípravě na další mezinárodní zkoušky. Předmět má za úkol seznámit studenty se způsoby tvoření a obohacování slovní zásoby a také vést studenty k uvědomělému a cílevědomému používání jazyka v komunikaci jak z hlediska plynulosti, tak gramatické přesnosti. Student bude schopen číst jednodušší texty zaměřené na ekonomii, management, marketing a finance a vyjadřovat se k nim.
Osnova
  • 1. Working abroad
    2. Making small talk
    3. Formal and informal emails
    4. Dealing with customers - The shopping experience
    5. Handling complaints
    6. The panorama conference
    7. Lean manufacturing
    8. Trends and planning
    9. Presentations
    10. Business leaders and success stories
    11. Appraisals
    12. Profiles of business leaders
    13. Revision and summary

    1. About business
    Working abroad, Reading for detail Cultural Chameleons, Listening for gist, Living abroad - Vocabulary, Listening for gist.
    2. Making small talk
    Present Simple and prepositions of time, Listening for gist, Discussion, Speaking, Listening for gist.
    3. Formal and informal emails
    Reading for detail, formal and informal language, Case study Global recruit.
    4. Dealing with customers
    The shopping experience, Reading for detail, Listening for detail, Telephoning and customer care, Vocabulary, Listening, Reading, Discussion.
    5. Dealing with customers
    Countable and uncountable nouns, requests and offers, A customer survey, Telephoning, Handling, complaints, Describing and dealing with problems.
    6. Dealing with an e-mail of complaint, Skim reading, Writing, case study. The Panorama conference.
    7. Operations
    Lean manufacturing, Reading, Listening, Discussion, Trends and planning, Vocabulary, Listening.
    8. Operations
    Present continuous, adverbs, present simple passive, Describing trends and process. Presentations, Signposting language, listening, Giving presentation.
    9. Operations
    Instructions and procedures for an exhibition stand, Describing a stand, Discussion, Speaking, writing. Case study Scoair.
    10. Success stories
    Business leaders and success stories, Listening, Reading, Describing being yourself and being successful, Vocabulary, Adjectives, Listening, Word building.
    11. Success stories
    Past simple, past continuous, used to, Listening, Speaking, Roleplay, Appraisals, Listening, Agreeing, Disagreeing, Listening.
    12. Success stories
    Profile of business leaders, Reading, Structuring and ordering, Writing a report, The English Academy, Scan reading, Debate.
    13. Summary and revision
    Summarising the topis, grammar structures and lexis, Revision ecercises.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2016/KCJKBKAJ1