OPF:KCJ108 Němčina pro marketing a manage - Informace o předmětu
KCJ108 Němčina pro marketing a management - 5. část
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2006
- Rozsah
- 0/3/0. 2 kr. Ukončení: zk.
- Garance
- Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem kurzu je příprava na komunikaci v podnikové praxi. Koncepce je založena na aktuálním průběhu vzniku obchodní společnosti, jejíž postupný vývoj se sleduje v jednotlivých seminářích (založení, řešení organizace, právní normy apod.).Výuka je zaměřena na problematiku ekonomie, managementu a marketingu a studentům poskytuje důležité informace a potřebnou odbornou terminologii v textech z profesní komunikace ve firmě. V teoretické přednáškové části kurzu se studenti seznámí s teoretickými základy komunikace ve firmě.
- Osnova
- Struktura výkladu:
1. Přednášky ze základů komunikace z oblasti managementu v němčině
2. Marketing a management
Obsah kurzu:
1. Was tut ein Manager. Managementaufgaben
Wonach richten sich Manager
Wo sind Manager tätig
Wie sond Unternehmen organisiert
2. Wo können Manager nicht allein entscheiden
Wie motivieren Manager
Wo müssen Manager interkultirell lernen
3. Was braucht der Kunde?
Was muss man über den Markt wissen
Wer teilt sich den Markt auf?
4. Wem soll was wie verkauft werden?
Was soll verkauft werden
Zu welchen Bedingungen soll verkauft werden
5. Wie kommt das Produkt zum Kunden?
Wie soll das Produkt kommuniziert werden
Obsah přednášek:
1. Aspekte der Kommunikation
2. Unternehmensziele
3. Unternehmenskultur
4. Führungstechniken
5. Die Träger der Führungsentscheidungen
6. Aktuelles Führungskonzept
7. Erfolgreich im Team
8. Konflikte
9. Profesionelles Zuhörverhalten
10. Kreative Techniken
11. Visualisierungstechniken und Besprechungsmoderation
12. Körpersprache und interkulturelle Kommunikation
Studenti používají internet při vyhledávání textů do výuky. K dispozici jim budou stránky katedry cizích jazyků www.opf.slu.cz/kcj, kde najdou podrobnější informace k danému předmětu a úkoly pro práci s internetem. Dále mají možnost využít multimediálních slovníku na internetu http://slovnik.najdi.to nebo www.translator.cz.
- Struktura výkladu:
- Informace učitele
- Zvládnutí základní terminologie z oblasti marketingu a managementu Získání minimálně 70 bodů ze 100 (2 průběžné testy po 20 bodech, závěrečný test 60 bodů ). Vypracování, prezentace a obhajoba vlastního projektu. Úspěšné absolvování souhrnné ústní zkoušky.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
původní hodnocení: souborná zkouška.
- Statistika zápisu (zima 2006, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2006/KCJ108