OPF:KCJ454S Language 2 (Spanish) - Part 4 - Course Information
KCJ454S Language 2 (Spanish) - Part 4
School of Business Administration in KarvinaWinter 2006
- Extent and Intensity
- 0/3/0. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Hamza Messari, Ph.D. (seminar tutor)
- Guaranteed by
- Mgr. Hamza Messari, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Economy of Tourism (programme OPF, B_EKOMAN)
- European Integration (programme OPF, B_HOSPOL) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Úroveň - A 2.2 mírně pokročilí Cílem předmětu je osvojení si základních znalostí obchodní španělštiny, obohacení slovní zásoby, upevnění získaných gramatických znalostí a zároveň jejich rozšíření. Důraz je kladen na poslech autentického textu a nácvik obchodní korespondence. Po absolvování předmětu jsou posluchači schopni diskutovat s rodilým mluvčím na běžná témata. Posluchači rozumí hlavním myšlenkám složitějších textů, jsou schopni obhájit či vyvrátit určitý názor apod. Součástí předmětu je nácvik strategií porozumění čtenému textu, psaní a mluveného projevu. Prohlubují se znalosti reálií a typického jednání a chování aktérů daného kulturního společenství s ohledem na interkulturní dimenze.
- Syllabus (in Czech)
- Struktura výkladu:
1. La empresa
2. El comercio
3. La banca
4. Marketing
5. La publicidad
Obsah předmětu:
1. La empresa
Tipos de empresa. Cargos directivos. Cartas comerciales.
Ser / estar. Imperativo. Expresar finalidad.
2. El comercio
Operaciones de venta. El transporte. Cartas de pedido. Facturas.
Hay / estar. Expresar el pasado.
3. La banca
Operaciones bancarias. Productos bancarios. Tipos de cheques.
El futuro. Las condicionales reales. Expresar, matizando, la cualidad y la cantidad.
4. Marketing
Marketing de una companía
El estilo indirecto.
5. La publicidad
Campanas publicitarias. Anuncios publicitarios.
El estilo indirecto. Expresar una opinión.
Studenti pracují se španělskými internetovými stránkami při vyhledávání textů do výuky. K dispozici jim jsou stránky katedry cizích jazyků www.opf.slu.cz/kcj, na kterých se nacházejí podrobnější informace k danému předmětu a úkoly pro práci s internetem. Mají možnost využít slovníky na internetu např. www.seznam.cz, nebo www.translator.cz.
- Struktura výkladu:
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
General note: původní hodnocení: závěrečná zkouška.
- Enrolment Statistics (Winter 2006, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/winter2006/KCJ454S