OPF:TVASA816S Hokejbal - Informace o předmětu
TVASA816S Hokejbal
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2006
- Rozsah
- 0/2/0. 0 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PaedDr. Jiří Helešic, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PaedDr. Jiří Helešic, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Bankovnictví (program OPF, N_HOSPOL)
- Ekonomika cestovního ruchu (program OPF, B_EKOMAN)
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, B_EKOMAN)
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, N_EKOMAN)
- Evropská integrace (program OPF, B_HOSPOL)
- Evropská integrace (program OPF, N_HOSPOL)
- Finance (program OPF, B_HOSPOL)
- Finance (program OPF, N_HOSPOL)
- Firemní finance (program OPF, B_EKOMAN)
- Manažerská informatika (program OPF, B_SYSINF)
- Manažerská informatika (program OPF, N_SYSINF)
- Marketing a management (program OPF, B_EKOMAN)
- Marketing a management (program OPF, N_EKOMAN)
- Sociální management (program OPF, B_HOSPOL)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, B_HOSPOL)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, N_HOSPOL)
- Cíle předmětu
- Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel hokejbalu. Cílem je dále vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče a začátečníky.
- Osnova
- 1. Vstupní diagnostika, bezpečnost při provádění pohybových aktivit, pravidla.
2. Nácvik a zdokonalování základních HČJ - lokomoce s míčem a bez míče, přihrávka, základy střelby.
3. Založení útoku - rychlý protiútok: výhoz brankáře, dlouhá přihrávka, nahození. Založení postupného protiútoku - spolupráce s brankářem, výpomocná přihrávka. Krytí míčku a pohyb hráčů bez míčku.
4. Činnost družstva v obraně. v obraně. Důraz je kladen na kolektivní pojetí hry a co nejrychlejší transfer všech nacvičovaných činností do herních podmínek.
5. Výuka může mít charakter sportovního tréninku odbíjené. Ve výuce se předpokládá postupná specializace úkolů jednotlivých hráčů při hře družstva.
- 1. Vstupní diagnostika, bezpečnost při provádění pohybových aktivit, pravidla.
- Informace učitele
- zápis předmětu
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2006, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2006/TVASA816S