OPF:KCJ454 Jazyk 2 (španělština) 4.část - Informace o předmětu
KCJ454 Jazyk 2 (španělština) 4.část
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2007
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Hamza Messari, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Hamza Messari, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Bankovnictví (program OPF, M_HOSPOL)
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, M_EKOMAN) (2)
- Evropská unie (program OPF, M_HOSPOL) (2)
- Finance (program OPF, M_HOSPOL) (2)
- Firemní finance (program OPF, M_EKOMAN)
- Informatika v ekonomice (program OPF, M_SYSINF)
- Manažerská informatika (program OPF, M_SYSINF) (2)
- Marketing a management (program OPF, M_EKOMAN) (2)
- Sociální management (program OPF, M_HOSPOL)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, M_HOSPOL)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je osvojení si základních znalostí obchodní španělštiny, obohacení slovní zásoby, upevnění získaných gramatických znalostí a zároveň jejich rozšíření. Důraz je kladen na poslech autentického textu a nácvik obchodní korespondence.
- Osnova
- Struktura výkladu:
1. La empresa
2. El comercio
3. La banca
4. Marketing: la publicidad
Obsah předmětu:
1. La empresa
Tipos de empresa. Cargos directivos. Cartas comerciales.
Ser / estar. Imperativo. Expresar finalidad.
2. El comercio
Operaciones de venta. El transporte. Cartas de pedido. Facturas.
Hay / estar. Expresar el pasado.
3. La banca
Operaciones bancarias. Productos bancarios. Tipos de cheques.
El futuro. Las condicionales reales. Expresar, matizando, la cualidad y la cantidad.
4. Marketing: la publicidad
Campanas publicitarias. Anuncios publicitarios.
El estilo indirecto. Expresar una opinión.
Studenti pracují se španělskými internetovými stránkami při vyhledávání textů do výuky. K dispozici jim jsou stránky katedry cizích jazyků www.opf.slu.cz/kcj, na kterých se nacházejí podrobnější informace k danému předmětu a úkoly pro práci s internetem. Mají možnost využít slovníky na internetu např. www.seznam.cz, nebo www.translator.cz.
- Struktura výkladu:
- Literatura
- povinná literatura
- FAJARDO, M., GONZÁLEZ, S. Marca Registrada. Espa?ol para los negocios. Madrid: Sintonía Dos, 1997. info
- doporučená literatura
- AGUIRRE, B. El espanol por profesiones. Comercio exterior. Madrid: SGEL, 1996. ISBN 84-7143-579-9. info
- GÓMEZ DE ENTERRÍA, J. Correspondencia Comercial en Espanol. Madrid: SGEL, 1995. info
- AGUIRRE, B. El espanol por profesiones. Servicios turísticos. Madrid: SGEL, 1994. ISBN 84-7143-481-4. info
- DE PRADA, M. Hablando de Negocios. Madrid: EDELSA, 1993. info
- Informace učitele
- Během semestru se píší dva průběžné testy na dvacet bodů, závěrečný zápočtový test na šedesát bodů. Pro získání zápočtu je nutno získat 60 % všech bodů. Během semestru studenti odevzdají zadané ukázky z obchodní korespondence.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2007/KCJ454