MARPPCR Promotion in Tourism

School of Business Administration in Karvina
Winter 2007
Extent and Intensity
2/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Marta Wilczková (lecturer)
Ing. Marta Wilczková (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Department of Business Economics and Management – School of Business Administration in Karvina
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cíl předmětu: Posluchači se seznámí jednak s propagací v cestovním ruchu, ale také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v reklamě.
Syllabus (in Czech)
  • Posluchači se seznámí se specifiky propagační činnosti v cestovním ruchu, a také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v propagační činnosti v cestovním ruchu.
    1. Specifika marketingu cestovního ruchu
    2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu
    3. Propagační zpráva
    4. Rozhodování o použití média propagace
    5. Hodnocení účinnosti propagace
    6. Přímý marketing v cestovním ruchu
    7. Distribuční cesty v cestovním ruchu
    8. Proces komunikace v cestovním ruchu
    9. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v propagaci cestovního ruchu
    10. Event marketing v cestovním ruchu
    11. Propagace destinace cestovního ruchu - 1. část
    12. Propagace destinace cestovního ruchu - 2. část
    13. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..
Literature
    required literature
  • CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-308-1. info
  • MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2. info
  • NĚMČANSKÝ, M. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita, 1995. ISBN 80-7248-013-8. info
    recommended literature
  • FERNER, F-K. Public relations öffentlichkeitsarbeit im Tourismus (záznam přednášek. info
  • FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-44-0. info
  • FERNER, F-K. Urlaub wie Persil verlaufen. Erfolgreiche Gästenwerbung und Marketingpolitik. Wien: Osterreichischer Wirtschaftsverlag, 1995. ISBN 3-85212-073-X. info
  • FERNER, FRITZ-KARL. Marketing cestovného ruchu v praxi. Bratislava:SPN, 1993. ISBN 80-0801978-6. info
  • BÁRTA, V. Propagace. Praha: VŠE, 1993. info
  • KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
  • HARWAY, CH. Úspěch při získání zákazníků. Praha: Informatorium, 1992. ISBN 80-85427-24-9. info
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Summer 2008.
  • Enrolment Statistics (Winter 2007, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/winter2007/MARPPCR