KCJK454 Jazyk 2 (španělština) 4.část

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2008
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Hamza Messari, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Hamza Messari, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je osvojení si základních znalostí obchodní španělštiny, obohacení slovní zásoby, upevnění získaných gramatických znalostí a zároveň jejich rozšíření. Důraz je kladen na poslech autentického textu a nácvik obchodní korespondence.
Osnova
  • 1. La empresa
    Tipos de empresa. Cargos directivos. Cartas comerciales.
    Ser / estar. Imperativo. Expresar finalidad.
    2. El comercio
    Operaciones de venta. El transporte. Cartas de pedido. Facturas.
    Hay / estar. Expresar el pasado.
    3. La banca
    Operaciones bancarias. Productos bancarios. Tipos de cheques.
    El futuro. Las condicionales reales. Expresar, matizando, la cualidad y la cantidad.
    4. Marketing: la publicidad
    Campanas publicitarias. Anuncios publicitarios.
    El estilo indirecto. Expresar una opinión.
Literatura
    povinná literatura
  • FAJARDO, M., GONZÁLEZ, S. Marca Registrada. Espa?ol para los negocios. Madrid: Sintonía Dos, 1997. info
    doporučená literatura
  • AGUIRRE, B. El espanol por profesiones. Comercio exterior. Madrid: SGEL, 1996. ISBN 84-7143-579-9. info
  • GÓMEZ DE ENTERRÍA, J. Correspondencia Comercial en Espanol. Madrid: SGEL, 1995. info
  • AGUIRRE, B. El espanol por profesiones. Servicios turísticos. Madrid: SGEL, 1994. ISBN 84-7143-481-4. info
  • DE PRADA, M. Hablando de Negocios. Madrid: EDELSA, 1993. info
Vyučovací jazyk
Španělština
Informace učitele
Podmínkou získání zápočtu nebo připuštění ke zkoušce je povinná účast na seminářích v rozsahu 70% a další požadavky - předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě průběžného písemného či ústního testování a po závěrečném kreditním testu. V průběhu semestru mají posluchači možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň 60 bodů. Během semestru studenti odevzdají zadané ukázky z obchodní korespondence.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2007, léto 2009.