KCJK516 Corporate Communication

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2008
Rozsah
0/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D. (cvičící)
Garance
PhDr. Janusz Karpeta, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
The aim of the course is to make university students familiar with the fundamental features of Corporate Communication, its goals and methods. The students are made familiar with the theoretical and practical problems of Corporate Communication and ways of solving them. The seminar section focuses on practising the specific skills of the oral and written corporate communication.
Literatura
    povinná literatura
  • MORREALE, S., BOVÉE, C. Excellent in Public Speaking. New York, 1998. ISBN 0-15-502182-6. info
  • LEVEL, D., GALLE, W. Managerial Communications. Homewood: Irwin, 1998. ISBN 0-256-03730-2. info
  • CZERNIAWSKA, F. Corporate Speak. The use of Language in Business. MacMillan London, 1997. ISBN 0-333-67477-4. info
    doporučená literatura
  • DE VITO, J. A. Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-7169-988-8. info
  • HURST, B. Encyklopedie komunikačních technik. Praha: Grada, 1994. ISBN 80-85424-40-1. info
  • STALLARD, J, SMITH, R., PRICE, S. Business Communication. Illinois, 1989. ISBN 0-256-03169-X. info
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2009.