KCJKPA13 Angličtina 1 - část 3.

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2008
Rozsah
0/3/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Jana Adámková (cvičící)
Mgr. Ing. Pavel Brunda (cvičící)
Mgr. Eva Brundová (cvičící)
PhDr. Krystyna Heinz (cvičící)
Mgr. Jana Hejtmánková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Emil Horký, PhD. (cvičící)
Mgr. Dagmara Mielke-Jagucka (cvičící)
Mgr. Marcela Neničková (cvičící)
Mgr. Hedvika Suchoňová, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Jana Hejtmánková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
předmět má 14 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Úroveň - B 2.1 středně pokročilí směřující k úrovni pokročilých Kurz vychází z úrovně intermediate anglického odborného jazyka zaměřeného hlavně na sféru ekonomie a obchodu. Studenti prohloubí a upevní své dosavadní znalosti, a to hlavně v oblasti obchodní komunikace, ale i v oblasti písemných projevů či administrativních záležitostí. Student bude schopen číst texty zaměřené na ekonomii, management, marketing a finance a vyjadřovat se k nim. Kurz má za úkol seznámit studenty se způsoby tvoření a obohacování slovní zásoby a také vést studenty k uvědomělému a cílevědomému používání jazyka v komunikaci jak z hlediska plynulosti, tak gramatické přesnosti.
Osnova
  • 1.- 3. Corporate culture
    4.- 6. Customer support
    7.- 9. Products and packaging
    10. - 12. Careers
    13. Revision of the materiál
    1. Corporate Culture
    Work culture and placements
    Work organization and responsibility
    Homework: DVD and self-study
    2. Corporate Culture
    Past tenses and advice structures
    Meeting - one-to-one
    Homework: DVD and self-study
    3. Corporate Culture
    A placement report
    Case study - counseling
    Review 1
    4. Customer support
    Call centres
    Customer service and telephoning
    Homework: DVD and self-study
    5. Customer support
    Asking questions and giving instructions
    Dealing with problems by telephone
    Homework: DVD and self-study
    6. Customer support
    Formal and informal correspondence
    Case study - Cybertartan Software
    Review 2
    7. Products and packaging
    Packaging
    Specifications and features
    Homework: DVD and self-study
    8. Products and packaging
    Articles, relative clauses and noun combinations
    Presentations - structure
    Homework: DVD and self-study
    9. Products and packaging
    A product description
    Case study - Big Jack's Pizza
    Review 3
    10. Careers
    Career choices
    Careers, personal skills and qualities
    Homework: DVD and self-study
    11. Careers
    Present tenses
    Job interviews
    Homework: DVD and self-study
    12. Careers
    A CV
    Case study - Gap years and career breaks
    Review 4
    13. Revision of the material
Literatura
    povinná literatura
  • ALLISON, J, EMMERSON, P. The Business Intermediate. Student's Book. Oxford: Macmillan Education, 2007. ISBN 978-1-4050-8185-6. info
  • HARDING, K., HENDERSON, P. High Season. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 0 19 451308 4. info
  • HARDING, K., HENDERSON, P. High Season, Workbook. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 0 19 451310 6. info
Informace učitele
Předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě průběžného písemného či
ústního testování a po závěrečném kreditním testu. V průběhu semestru mají posluchači možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň
60 bodů. Studenti, kteří danou část jazyka opakují, nemají povinnou 70% docházku.
Student si může zapsat část 3., má-li splněny části 1. a 2., případně studuje-li současně části 2. a 3.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2009, zima 2009, léto 2010, zima 2010, léto 2011, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015.