MARPMARA Marketing

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2008
Rozsah
2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Emanuel Šustek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Literatura
    povinná literatura
  • KOTLER, P., KELLER, K. Marketing Management. Prentice Hall, 2008. ISBN 9780131357976. info
    doporučená literatura
  • PEELEN, E. Customer Relationship Management. Prentice Hall, 2005. ISBN 9780273681779. info
  • SCHLEGELMILCH, B., KEEGAN, W. J., STOETTINGER, B. Global Marketing Management. Prentice Hall, 2000. ISBN 9780138418267. info
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2009, zima 2010, zima 2011, zima 2012, zima 2013.