KCJKPA13 Angličtina 1 - část 3.

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2009
Rozsah
0/3/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Ing. Pavel Brunda (cvičící)
Mgr. Eva Brundová (cvičící)
PhDr. Krystyna Heinz (cvičící)
Mgr. Jana Hejtmánková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Emil Horký, PhD. (cvičící)
Mgr. Dagmara Mielke-Jagucka (cvičící)
Mgr. Marcela Neničková (cvičící)
Mgr. Gnima Marie-Chantal N´Gbaramou (cvičící)
Mgr. Radka Pokludová (cvičící)
Mgr. Kateřina Vlčková (cvičící)
Garance
Mgr. Jana Hejtmánková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Úroveň - B 2.1 středně pokročilí směřující k úrovni pokročilých Kurz vychází z úrovně intermediate anglického odborného jazyka zaměřeného hlavně na sféru ekonomie a obchodu. Studenti prohloubí a upevní své dosavadní znalosti, a to hlavně v oblasti obchodní komunikace, ale i v oblasti písemných projevů či administrativních záležitostí. Student bude schopen číst texty zaměřené na ekonomii, management, marketing a finance a vyjadřovat se k nim. Kurz má za úkol seznámit studenty se způsoby tvoření a obohacování slovní zásoby a také vést studenty k uvědomělému a cílevědomému používání jazyka v komunikaci jak z hlediska plynulosti, tak gramatické přesnosti.
Osnova
  • 1.- 3. Corporate culture
    4.- 6. Customer support
    7.- 9. Products and packaging
    10. - 12. Careers
    13. Revision of the materiál
    1. Corporate Culture
    Work culture and placements
    Work organization and responsibility
    Homework: DVD and self-study
    2. Corporate Culture
    Past tenses and advice structures
    Meeting - one-to-one
    Homework: DVD and self-study
    3. Corporate Culture
    A placement report
    Case study - counseling
    Review 1
    4. Customer support
    Call centres
    Customer service and telephoning
    Homework: DVD and self-study
    5. Customer support
    Asking questions and giving instructions
    Dealing with problems by telephone
    Homework: DVD and self-study
    6. Customer support
    Formal and informal correspondence
    Case study - Cybertartan Software
    Review 2
    7. Products and packaging
    Packaging
    Specifications and features
    Homework: DVD and self-study
    8. Products and packaging
    Articles, relative clauses and noun combinations
    Presentations - structure
    Homework: DVD and self-study
    9. Products and packaging
    A product description
    Case study - Big Jack's Pizza
    Review 3
    10. Careers
    Career choices
    Careers, personal skills and qualities
    Homework: DVD and self-study
    11. Careers
    Present tenses
    Job interviews
    Homework: DVD and self-study
    12. Careers
    A CV
    Case study - Gap years and career breaks
    Review 4
    13. Revision of the material
Literatura
    povinná literatura
  • ALLISON, J, EMMERSON, P. The Business Intermediate. Student's Book. Oxford: Macmillan Education, 2007. ISBN 978-1-4050-8185-6. info
  • HARDING, K., HENDERSON, P. High Season. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 0 19 451308 4. info
  • HARDING, K., HENDERSON, P. High Season, Workbook. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 0 19 451310 6. info
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě průběžného písemného či
ústního testování a po závěrečném kreditním testu. V průběhu semestru mají posluchači možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň
60 bodů. Studenti, kteří danou část jazyka opakují, nemají povinnou 60% docházku.
Student si může zapsat část 3., má-li splněny části 1. a 2., případně studuje-li současně části 2. a 3.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2008, léto 2009, léto 2010, zima 2010, léto 2011, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015.