PEMNAMK2 Marketing Communication 2

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2016
Rozsah
2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Literatura
    povinná literatura
  • FILL, CH. Essentials of Marketing Communications. Harlow: Pearson Education Limited., 2011. ISBN 978-0-273-73844-2. info
  • HACKLEY, CH. Advertising & Promotion. An Integrated Marketing Communications Approach. 2nd ed. London: Sage Publications Ltd., 2010. ISBN 978-1-84920-145-2. info
    doporučená literatura
  • BLAKEMAN, R. Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation. London: Rowman & Littlefield, 2014. ISBN 978-1-4422-2121-5. info
  • MATUŠÍNSKÁ, K., STOKLASA, M. Marketing Communication. Karviná: OPF Karviná, 2014. ISBN 978-80-7510-041-2. info
  • ANG, L. Principles of Integrated Marketing Communications. Melbourne: Cambridge University Press, 2014. ISBN 978-1-107-64918-7. info
  • SMITH, P. a Z. ZOOK. Marketing Communications: Integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page Limited, 2011. ISBN 978-0-7494-6193-5. info
Výukové metody
Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
Metody hodnocení
Známkou
Písemná zkouška
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.