OPF:PEMNAMK2 Marketing Communication 2 - Informace o předmětu
PEMNAMK2 Marketing Communication 2
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2016
- Rozsah
- 2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Business Economics and Management (program OPF, N_EKOMAN, směr Marketing and Trade)
- Literatura
- povinná literatura
- FILL, CH. Essentials of Marketing Communications. Harlow: Pearson Education Limited., 2011. ISBN 978-0-273-73844-2. info
- HACKLEY, CH. Advertising & Promotion. An Integrated Marketing Communications Approach. 2nd ed. London: Sage Publications Ltd., 2010. ISBN 978-1-84920-145-2. info
- doporučená literatura
- BLAKEMAN, R. Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation. London: Rowman & Littlefield, 2014. ISBN 978-1-4422-2121-5. info
- MATUŠÍNSKÁ, K., STOKLASA, M. Marketing Communication. Karviná: OPF Karviná, 2014. ISBN 978-80-7510-041-2. info
- ANG, L. Principles of Integrated Marketing Communications. Melbourne: Cambridge University Press, 2014. ISBN 978-1-107-64918-7. info
- SMITH, P. a Z. ZOOK. Marketing Communications: Integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page Limited, 2011. ISBN 978-0-7494-6193-5. info
- Výukové metody
- Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
- Metody hodnocení
- Známkou
Písemná zkouška - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2016/PEMNAMK2