FPF:UCJITBK353 Angličtina 5 - Informace o předmětu
UCJITBK353 Angličtina 5
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavězima 2024
- Rozsah
- 2h/cv/sem. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. René Kron, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Lenka Jašková (cvičící) - Garance
- PhDr. René Kron, Ph.D.
Ústav cizích jazyků – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Předpoklady
- Předmět Angličtina 5 navazuje na předmět Angličtina 4 - úspěšné zakončení předmětu Angličtina 4.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Italština (program FPF, ITAL-bpk)
- Cíle předmětu
- Předmět Angličtina 5 navazuje na předmět Angličtina 4 a jeho cílem je i nadále rozvíjet již získané znalosti studentů. Důraz je kladen na gramaticko-lexikální stránku jazyka a harmonický rozvoj všech čtyř jazykových dovedností (poslech, čtení, psaní, mluvení) tak, aby studenti srozumitelně a gramaticky správně komunikovali v běžných situacích ústní i písemnou formou na dané jazykové úrovni. Probíraná témata odrážejí okruhy pět a šest doporučené literatury. Tato témata budou rozšířena o další doplňkové materiály odrážející specifické potřeby studentů tak, aby prohlubovaly znalosti studovaného oboru, ale také znalosti o anglicky mluvících zemích v Evropě i ve světě a upevňovaly vědomí existence rozlišných kultur a společností současného multikulturního světa. Předmět je zakončen zápočtovým testem. Výstupní úroveň předmětu odpovídá stupni B2 a cílem celé série předmětů Angličtina I-V je, aby studenti dosáhli jazykové úrovně B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
- Výstupy z učení
- Na konci kurzu student prokáže: - dosažení jazykové úrovně B 2 dle Společného evropského referenčního rámce, - schopnost komunikovat v anglickém jazyce na úrovni B2. Dokáže jazyk užívat plynule, přesně a účinně a vyjadřovat se v rámci širokého okruhu všeobecných, akademických, profesních nebo zábavních témat a jasně označovat vztahy mezi myšlenkami. Dokáže komunikovat spontánně a gramaticky správně, aniž by zjevně musel(a) omezovat rozsah toho, co chce říct, a volí rovinu formálnosti odpovídající daným okolnostem. Dokáže se účastnit rozhovoru natolik plynule a spontánně, že může vést běžný rozhovor s rodilými mluvčími a udržovat s nimi vztahy, aniž by to některého z účastníků komunikace stálo nepřiměřené úsilí. Dokáže naznačit, jakou důležitost přikládá událostem a zážitkům, jasně vysvětlit a obhájit názory za pomoci vhodných argumentů.
- Osnova
- 1. Can't remember 2. Can´t forget 3. Reported speech, word stress 4. Word families 5. Wedding dramas 6. Uses of past perfect 7. Weddings, Sentence stress 8. America and the world 9. be, do, have: auxilliary and main verbs 10. British and American English 11. Practical English 12. Revision of verb forms, revision of sounds 13. Revise and check 9-10.
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Ch, C OXENDEN a M BOYLE. English File Intermediate Plus Student’s Book. Oxford: Oxford University Press, 2014. ISBN 978-0-19-455831-0. info
- Výukové metody
- Nácvik jazykových/komunikačních dovedností (ústní i písemnou formou) Skupinová a kooperativní výuka.
- Metody hodnocení
- Písemný zápočtový test. Docházka na semináře, aktivní přístup.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: 2h/cv/sem.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/zima2024/UCJITBK353