Study plans
Admission ProceduresOPF - UKRAJINA_Přijímací řízení 2022/2023 - Bakalářské studijní programy pro uchazeče z UkrajinySubmission deadline until midnight 31/8/2022
- Acceptance round information
Přijímací řízení 2022/2023 - Bakalářské studium - pro uchazeče z Ukrajiny
Uchazeči budou přijati bez přijímací zkoušky.
Termín podávání přihlášek ke studiu: 31. 8. 2022
Uchazeči neplatí poplatek za přijímací řízení.
Uchazeči nemusí prokazovat jazykové znalosti z českého jazyka.
Na adresu Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Univerzitní nám. 1934/3, 733 40 Karviná doručí do 31. 8. 2022:
- doklad o udělené dočasné ochraně (prostou kopii opatřenou vlastnoručním podpisem uchazeče s uvedením data pořízení kopie);
- žádost o nostrifikaci dokladu o předchozím vzdělání (formulář žádosti je v příloze a ke stažení ve formátu doc. ve formátu doc. a ve formátu pdf.), nebo doklad o již získané nostrifikaci; ;
- opis (kopii) maturitního vysvědčení úředně ověřený vidimací (vidimací se ověřuje, že opis nebo kopie se doslova shoduje s předloženou listinou), nebo
- opis (kopii) dokladu o obecném uznání rovnocennosti nebo platnosti zahraničního dokladu, dokladu o udělení Evropského bakalaureátu, popř. zahraničního dokladu o zahraničním středním vzdělání s maturitní zkouškou, pokud je v České republice automaticky rovnocenný bez dalšího úředního postupu, pokud absolvoval střední školu v zahraničí, nebo
- originál vlastnoručně podepsaného čestného prohlášení, které bude obsahovat tyto informace: název absolvované střední školy, její sídlo, název absolvovaného studijního oboru, datum/rok absolvování, příp. jakékoli další informace, které je k popisu daného dokladu schopen poskytnout.
Studies
- Learning Outcomes
After successfully completing his/her studies the graduate is able to:
- interpret the relationships between the external economic environment and marketing activities within corporate management;
- explain principles, methods, and procedures in marketing and related disciplines;
- clarify the role of marketing in corporate management, customer orientation, and building customer relationships and CRM;
- describe the rules and principles necessary for business and the ethical application of marketing;
- connect personal creativity with marketing and communication skills in the field of marketing and marketing communication;
- based on the analysis of the marketing environment, develop and adjust marketing plans, utilizing appropriate tools to enhance customer relationships and strengthening the position of company on the market;
- conduct marketing research with the aim of designing optimal tools and plans.
Basic information
Abbreviation
B_MAR
Type
Bachelor's degree programme
Profile
career-oriented
Degree
Bc.
Length of studies
3 years
Language of instruction
328
number of active students
91
number of theses/dissertations
Programme guaranteed by