MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007, 237 s. ISBN 978-80-7248-445-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová komunikace
Autoři MATUŠÍNSKÁ, Kateřina.
Vydání Karviná, 237 s. 2007.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7248-445-4
Klíčová slova česky Proces STP; Segmentac; Targeting; Positioning;Reklama; Podpora prodeje; Osobní prodej; Public relations; P.R,; Direct marketing; Přímý marketing; Sponzoring; Guerilla marketing; Virální marketing; Product placement; Mobilní marketing; Event marketing; Sociální marketing; Cause Related Marketing; Neuromarketing;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 9. 2023 14:07.
Anotace

Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům aktuální ucelený přehled základů, postupů a aplikací marketingové komunikace současně s novými pohledy na současnou praxi v marketingové komunikaci na spotřebním trhu, a to prostřednictvím uváděných aktuálních příkladů. Studijní text ocení především studenti, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a chtějí si rozšířit své znalosti různých aspektů marketingové komunikace.

VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 15:09