Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{23992, author = {Bednarčík, Zdeněk and Ramík, Jaroslav}, address = {Karviná}, location = {Karviná}, isbn = {978-80-7248-981-7}, publisher = {Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné}, title = {Marketingový výzkum}, year = {2014} }
TY - BOOK ID - 23992 AU - Bednarčík, Zdeněk - Ramík, Jaroslav PY - 2014 TI - Marketingový výzkum PB - Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné CY - Karviná SN - 9788072489817 N2 - Tato publikace poskytuje posluchačům znalosti a dovednosti, sloužící k cílevědomé a organizované činnosti při získávání informací o vnitřním a vnějším prostředí firmy, o relevantních trzích či některých jejích částech. Cílem publikace je seznámit posluchače s konkrétním procesem realizace marketingového výzkumu, jeho interdisciplinárním charakterem, metodami, prostředky a technikami výzkumu. Součástí publikace je i problematika řízení marketingového výzkumu a jeho organizace, etické aspekty výzkumu i způsoby zpracování, analyzování a interpretace výsledků výzkumu. Závěrečné kapitoly se týkají využití matematicko-statistických metod ve výzkumu. Jedná se o inovovanou studijní oporu. ER -
BEDNARČÍK, Zdeněk a Jaroslav RAMÍK. \textit{Marketingový výzkum}. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2014. ISBN~978-80-7248-981-7.
|