BEDNARČÍK, Zdeněk and Jaroslav RAMÍK. Marketingový výzkum. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2014. ISBN 978-80-7248-981-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingový výzkum
Authors BEDNARČÍK, Zdeněk and Jaroslav RAMÍK.
Edition Karviná, 2014.
Publisher Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Other information
Type of outcome Textbook
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit School of Business Administration in Karvina
ISBN 978-80-7248-981-7
Keywords (in Czech) Kvantitativní a kvalitativní výzkum; primární a sekundární informace; proces marketingového výzkumu; metody pozorování; metody šetření; hodnotící škály; výzkum trhu; etické aspekty výzkumu; interpretace výsledků; regresní analýza; časová řada; trendové složky; index korelace; testování; analytické modely trendu
Tags Reviewed
Links CZ.1.07/2.2.00/28.0017, research and development project.
Changed by Changed by: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Changed: 6/11/2023 22:36.
Abstract

Tato publikace poskytuje posluchačům znalosti a dovednosti, sloužící k cílevědomé a organizované činnosti při získávání informací o vnitřním a vnějším prostředí firmy, o relevantních trzích či některých jejích částech. Cílem publikace je seznámit posluchače s konkrétním procesem realizace marketingového výzkumu, jeho interdisciplinárním charakterem, metodami, prostředky a technikami výzkumu. Součástí publikace je i problematika řízení marketingového výzkumu a jeho organizace, etické aspekty výzkumu i způsoby zpracování, analyzování a interpretace výsledků výzkumu. Závěrečné kapitoly se týkají využití matematicko-statistických metod ve výzkumu. Jedná se o inovovanou studijní oporu.

PrintDisplayed: 25/7/2024 18:37