b 2014

Marketingový výzkum

BEDNARČÍK, Zdeněk and Jaroslav RAMÍK

Basic information

Original name

Marketingový výzkum

Authors

BEDNARČÍK, Zdeněk and Jaroslav RAMÍK

Edition

Karviná, 2014

Publisher

Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Other information

Type of outcome

Učebnice

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

School of Business Administration in Karvina

ISBN

978-80-7248-981-7

Keywords (in Czech)

Kvantitativní a kvalitativní výzkum; primární a sekundární informace; proces marketingového výzkumu; metody pozorování; metody šetření; hodnotící škály; výzkum trhu; etické aspekty výzkumu; interpretace výsledků; regresní analýza; časová řada; trendové složky; index korelace; testování; analytické modely trendu

Tags

Reviewed

Links

CZ.1.07/2.2.00/28.0017, research and development project.
Změněno: 6/11/2023 22:36, Ing. Robert Kempný

Abstract

V originále

Tato publikace poskytuje posluchačům znalosti a dovednosti, sloužící k cílevědomé a organizované činnosti při získávání informací o vnitřním a vnějším prostředí firmy, o relevantních trzích či některých jejích částech. Cílem publikace je seznámit posluchače s konkrétním procesem realizace marketingového výzkumu, jeho interdisciplinárním charakterem, metodami, prostředky a technikami výzkumu. Součástí publikace je i problematika řízení marketingového výzkumu a jeho organizace, etické aspekty výzkumu i způsoby zpracování, analyzování a interpretace výsledků výzkumu. Závěrečné kapitoly se týkají využití matematicko-statistických metod ve výzkumu. Jedná se o inovovanou studijní oporu.

Displayed: 27/11/2024 06:27