2017
Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOKZákladní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
Autoři
ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOK
Vydání
171 s. 2017
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
ISBN
978-80-7464-884-7
Klíčová slova česky
děti s mentálním postižením; děti s autismem; problémoví žáci; integrovaná výchova a vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; podpůrná opatření (vzdělávání); základní školy; children with mental disabilities; children with autism; problem pupils; integrated education; special educational needs; supportive measures (education); elementary schools
Změněno: 20. 2. 2020 21:09, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.