B 2017

Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství

ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOK

Základní údaje

Originální název

Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství

Autoři

ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOK

Vydání

171 s. 2017

Další údaje

Typ výsledku

Odborná kniha

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

ISBN

978-80-7464-884-7

Klíčová slova česky

děti s mentálním postižením; děti s autismem; problémoví žáci; integrovaná výchova a vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; podpůrná opatření (vzdělávání); základní školy; children with mental disabilities; children with autism; problem pupils; integrated education; special educational needs; supportive measures (education); elementary schools
Změněno: 20. 2. 2020 21:09, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Zobrazeno: 27. 11. 2024 21:36