2017
Determinanty efektivnosti edukačního procesu
KALNICKÝ, JurajZákladní údaje
Originální název
Determinanty efektivnosti edukačního procesu
Název česky
Determinanty efektivnosti edukačního procesu
Název anglicky
Determinants of Educational Process Effectivenes
Autoři
KALNICKÝ, Juraj (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1st. ed. Ostrava, 92 s. 2017
Nakladatel
Repronis, s.r.o. Ostrava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/47813059:19510/17:A0000015
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
ISBN
978-80-7329-428-1
Klíčová slova česky
determinanty, efektivita, cíle, obsah, formy, metody, didaktické principy, didaktické prostředky, pomůcky a technika
Klíčová slova anglicky
determinants; effectivenes; aims; contents; subject; object; forms; methods; didactic principles; didactic means and tools and technics
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 2. 2020 13:58, doc. PhDr. Juraj Kalnický, PhD., Prof. h.c.
V originále
Monografie vychází z dlouhodobého teoretického a praktického ("terénního")zkoumání, jakož i z praktických zkušeností autora v oblasti efektivnosti determinantů edukačního procesu. Obsahuje tři kapitoly. první se soustřeďuje na vymezení klíčových kategorií a pojmů jako objekt zkoumání, efektivnost, profit, utilitárnost, edukační efektivnost, didaktická efektivnost, kvalita edukačního procesu, determinanta, determinanta edukační kvality atd. Druhá kapitola je zaměřena na určení determinantů efektivnosti edukačního procesu na bázi časo-sběrného teoretického i praktického zjišťování a zkoumání autora monografie a to v předzaměstnaneckém, tak i zaměstnaneckém, jakož i pozaměstnaneckém období (oblasti). Třetí kapitola je věnována teoretickému zdůvodnění klíčových determinantůefektivnosti edukačního procesu jako edukační cíl, obsah, formy, metody, didaktické prostředky, pomůcky a technika, ajkož i didaktické principy. V závěru prezentuje monografie výběr použitých zdrojů (publikací, dokumentů a norem)
Anglicky
Presented monograph is based on long-term theoretical and practical (terrain) research, as well as author practical experience in the sphere of effectivenes determ inants of educational process. The monograph consists of three chapters. The first one concentrates on clarification key cat egories and exploration subject as efficiency, profit, utility, educationa l efficiency, didactic efficiency, quality of educational process, determinant, educational quality determinant etc. The second chapter focuses on appointing determinants of effectivenes of the educational pr ocess on the base monograph author time-stepped theoretical and practi cal exploration in the before occupational, occupational a nd post occupational sphere. The third chapter is devoted to theoretical justification the key determinants of effectivenes of th e educational process as educational aims, contents, forms, methods, did actic means, tool and technics, as well as didactic principles. At the end of presented monograph, the representative selection of used publications, documents and norms is offered.