B 2017

Determinanty efektivnosti edukačního procesu

KALNICKÝ, Juraj

Základní údaje

Originální název

Determinanty efektivnosti edukačního procesu

Název česky

Determinanty efektivnosti edukačního procesu

Název anglicky

Determinants of Educational Process Effectivenes

Autoři

KALNICKÝ, Juraj (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1st. ed. Ostrava, 92 s. 2017

Nakladatel

Repronis, s.r.o. Ostrava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/47813059:19510/17:A0000015

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

ISBN

978-80-7329-428-1

Klíčová slova česky

determinanty, efektivita, cíle, obsah, formy, metody, didaktické principy, didaktické prostředky, pomůcky a technika

Klíčová slova anglicky

determinants; effectivenes; aims; contents; subject; object; forms; methods; didactic principles; didactic means and tools and technics

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 2. 2020 13:58, doc. PhDr. Juraj Kalnický, PhD., Prof. h.c.

Anotace

ORIG EN

V originále

Monografie vychází z dlouhodobého teoretického a praktického ("terénního")zkoumání, jakož i z praktických zkušeností autora v oblasti efektivnosti determinantů edukačního procesu. Obsahuje tři kapitoly. první se soustřeďuje na vymezení klíčových kategorií a pojmů jako objekt zkoumání, efektivnost, profit, utilitárnost, edukační efektivnost, didaktická efektivnost, kvalita edukačního procesu, determinanta, determinanta edukační kvality atd. Druhá kapitola je zaměřena na určení determinantů efektivnosti edukačního procesu na bázi časo-sběrného teoretického i praktického zjišťování a zkoumání autora monografie a to v předzaměstnaneckém, tak i zaměstnaneckém, jakož i pozaměstnaneckém období (oblasti). Třetí kapitola je věnována teoretickému zdůvodnění klíčových determinantůefektivnosti edukačního procesu jako edukační cíl, obsah, formy, metody, didaktické prostředky, pomůcky a technika, ajkož i didaktické principy. V závěru prezentuje monografie výběr použitých zdrojů (publikací, dokumentů a norem)

Anglicky

Presented monograph is based on long-term theoretical and practical (terrain) research, as well as author practical experience in the sphere of effectivenes determ inants of educational process. The monograph consists of three chapters. The first one concentrates on clarification key cat egories and exploration subject as efficiency, profit, utility, educationa l efficiency, didactic efficiency, quality of educational process, determinant, educational quality determinant etc. The second chapter focuses on appointing determinants of effectivenes of the educational pr ocess on the base monograph author time-stepped theoretical and practi cal exploration in the before occupational, occupational a nd post occupational sphere. The third chapter is devoted to theoretical justification the key determinants of effectivenes of th e educational process as educational aims, contents, forms, methods, did actic means, tool and technics, as well as didactic principles. At the end of presented monograph, the representative selection of used publications, documents and norms is offered.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 16:12