B 2017

Didaktický přínos edukačních metod s vyšší participací edukantů

KALNICKÝ, Juraj

Základní údaje

Originální název

Didaktický přínos edukačních metod s vyšší participací edukantů

Název česky

Didaktický přínos edukačních metod s vyšší participací edukantů

Název anglicky

Didactic Contribution of Educational Methods with Higher Learners Participation

Autoři

KALNICKÝ, Juraj (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Ostrava, 118 s. 2017

Nakladatel

Repronis, s.r.o. Ostrava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/47813059:19510/17:A0000021

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

ISBN

978-80-7329-430-4

Klíčová slova česky

edukační metody, edukátor, participace, didaktika, případová studie, brainstorming, brainwriting, inscenace - hraní rolí, basket metoda, didaktická hra

Klíčová slova anglicky

education methods; teacher; participation; didactics; study case; role-playing; basket method; didactic game; branstorming; brainwriting

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 2. 2020 14:06, doc. PhDr. Juraj Kalnický, PhD., Prof. h.c.

Anotace

ORIG EN

V originále

Monografie se zabývá moderními vzdělávacími metodami - různými variantami diskusních metod, případových studií a inscenačních metod; metodami balíku dodané pošty, delfi metodou a didaktickými hrami. Autor se soustřeďuje na zpřesnění klíčových kategorií a na prozkoumání efektivity uvedených metod, vyučovacích prostředků, metodologických paradigmat, didaktického přínosu, užitečnosti a vzdělávací efektivnosti, didaktické efektivity, individuality edukantů (bez ohledu na věk), kompetence edukátorů a determinantů kvality edukačního procesu. Monografie obsahuje výsledky dlouhodobého výzkumu autora v oblasti efektivnosti vzdělávacích metod v praxi.

Anglicky

Presented monograph deals with modern educational methods – different variants of discussion methods,study cases, simulations, role-playing, basket and delfi methods, didactic games. The author concentrates on clarification of key categories and exploration of methods effectiveness, teaching means, paradigm of methods, didactic profit, utility, educational efficiency, didactic efficiency, individuality of learners (regardless of age), competency of lecturers, quality of educational process, educational quality determinants, and educational forms and methods. The monograph includes results of long-term author's research activities concerning effectiveness of teaching methods in practice.
Zobrazeno: 27. 11. 2024 09:15