2016
Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
ZORKOVÁ, Dagmar a Jana STUCHLÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
Název česky
Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
Název anglicky
Research of exhibitors´ opinion on the issue of exhibitions in tourism
Autoři
ZORKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, domácí) a Jana STUCHLÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Karviná, : 5. Mezinárodní vědecká konference, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. od s. 278 - 279, 11 s. 2016
Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50901 Other social sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/47813059:19240/16:A0000174
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN
978-80-7510-203-4
Klíčová slova česky
cestovní ruch; veletrhy; výstavy; vystavovatelé; výzkum
Klíčová slova anglicky
tourism; traid fairs; exhibitions; exhibitors; research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2018 10:23, Ing. Petr Janík
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou výstavnictví v cestovním ruchu. Teoretická část obsahuje stručný přehled historického vývoje veletrhů a výstav, typologii, funkce a cíle výstavních akcí, vyhodnocení efektivity veletrhu pro vystavovatele. Cílem analytické části je deskripce postojů vystavovatelů, konkrétně způsobu rozhodování a vyhodnocení efektu účasti na výstavě či veletrhu.
Anglicky
The paper deals with exhibitions in tourism. Theoretical part contains a brief historical overview of exhibitins fairs its main function; types and targets; as well as evaluation of exhibitions's effectiveness for exibitors and mainly their approach to exibitions in tourism. The aim of the analytical part is to describe the attitudes of exhibitors, namely their decision making methods and the evaluation of the effect of participation in the exhibition or fair.