Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{30121, author = {Kolaříková, Marta and Petrová, Alena and Urbanovská, Eva}, address = {Opava}, edition = {1.}, keywords = {pupil; younger school age; adolescence; teacher; authority; school climate; burnout syndrome; class teacher; classroom climate; class hours; teacher and student relationship; teacher and pupils relationship; problem behaviour; risk pupils}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Opava}, isbn = {978-80-7510-236-2}, publisher = {Slezská univerzita v Opavě}, title = {Profesní připravenost učitelů základních škol v oblasti řešení rizikového chování a možnosti jeho prevence v Moravskoslezském kraji II PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY}, url = {http://www.slu.cz/fvp/cz/ppv/projekt-msk/profesni_pripravenost_psychologicke_aspekty.pdf}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 30121 AU - Kolaříková, Marta - Petrová, Alena - Urbanovská, Eva PY - 2017 TI - Profesní připravenost učitelů základních škol v oblasti řešení rizikového chování a možnosti jeho prevence v Moravskoslezském kraji II PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY VL - Neuveden PB - Slezská univerzita v Opavě CY - Opava SN - 9788075102362 KW - pupil KW - younger school age KW - adolescence KW - teacher KW - authority KW - school climate KW - burnout syndrome KW - class teacher KW - classroom climate KW - class hours KW - teacher and student relationship KW - teacher and pupils relationship KW - problem behaviour KW - risk pupils UR - http://www.slu.cz/fvp/cz/ppv/projekt-msk/profesni_pripravenost_psychologicke_aspekty.pdf L2 - http://www.slu.cz/fvp/cz/ppv/projekt-msk/profesni_pripravenost_psychologicke_aspekty.pdf N2 - Publikace je věnována problematice současné školy, především významu osobnosti pedagoga v životě žáků a roli třídního učitele. První kapitola je zaměřena na žáka v období dětství a dospívání, druhá kapitola se věnuje osobnosti učitele, jeho roli, autoritě učitele, sociálním dovednostem i schopnosti sebereflexe. Poslední část teoretické části je již konkretizována na pedagogickou realitu školní třídy, roli třídního učitele, třídnímu klimatu, vztahům mezi žáky, učitelem a žáky, vztahu mezi třídním učitelem a rodiči. Součástí publikace je prezentace výsledků výzkumného šetření, které proběhlo v rámci projektu řešeného v letech 2016-2017. Jednalo se o projekt RRC/08/2016 Profesní připravenost učitelů ZŠ v oblasti rizikového chování a jeho prevence v Moravskoslezském kraji, který byl podpořen v rámci dotačního titulu Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2016. ER -
KOLAŘÍKOVÁ, Marta, Alena PETROVÁ and Eva URBANOVSKÁ. \textit{Profesní připravenost učitelů základních škol v oblasti řešení rizikového chování a možnosti jeho prevence v Moravskoslezském kraji II PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY (Professional readiness of primary school teachers in the field of solution of risk behavior and possibilities of its prevention in the Moravian-Silesian Region II PSYCHOLOGICAL ASPECTS)}. 1st ed. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2017, 190 pp. ISBN~978-80-7510-236-2.
|