KALEJA, Martin. Metodický text pro pedagogické pracovníky romských žáků základních škol. první. Praha: Slovo 21, z. s., 2017. ISBN 978-80-905715-9-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodický text pro pedagogické pracovníky romských žáků základních škol
Název česky Metodický text pro pedagogické pracovníky romských žáků základních škol
Název anglicky Methodological text for teachers of Roma pupils at primary schools
Autoři KALEJA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Praha, 2017.
Nakladatel Slovo 21, z. s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Online zde
Kód RIV RIV/47813059:19510/17:A0000067
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
ISBN 978-80-905715-9-4
Klíčová slova česky metodika; škola; žáci; Romové
Klíčová slova anglicky y; school; pupils; Roma
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 10. 3. 2020 20:23.
Anotace
Předložený metodický text slouží pedagogickým pracovníkům základních škol, kteří pracují s romskými žáky z prostředí sociální exkluze vyznačující se školní neúspěšností, respektive, u nichž lze evidovat rizika školní neúspěšnosti. Cílem textu je v souhrnné podobě zprostředkovat elementární pedagogicky konstruované poznatky, jejichž obsahy by pedagogická veřejnost měla do své odborné praxe vědomě a cíleně zanášet. A prostřednictvím nich cíleně vytvářet adekvátně uzpůsobené strategie řízení výuky a vedení pedagogicky vhodných intervencí, a to zejména v takových edukačních situacích, kdy to okolnosti vyžadují.
Anotace anglicky
The presented methodical text serves the pedagogical staff of primary schools, who work with Roma pupils from a social exclusion environment characterized by school failures, or where the risks of school failure can be registered. The aim of the text is in to provide elementary pedagogically constructed knowledge, whose the pedagogical public should consciously and purposefully introduce the content into their professional practice. AND through them, to create targeted strategies for teaching and leadership management pedagogically appropriate interventions, especially in such educational situations when it circumstances require.
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2024 06:52