2011
Mystery Shopping. Prolegomena.
DLUHOŠOVÁ, Radmila, Alexandr BURDA, Eva VAVREČKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Mystery Shopping. Prolegomena.
Název anglicky
Mystery Shopping. Prolegomena.
Autoři
DLUHOŠOVÁ, Radmila, Alexandr BURDA, Eva VAVREČKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁ
Vydání
Opava, 114 s. 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50900 5.9 Other social sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN
978-80-7248-663-2
Klíčová slova anglicky
market research; mystery shopping; gastronomy
Změněno: 7. 4. 2019 00:01, PhDr. Radmila Dluhošová, Ph.D.
V originále
Publikace se věnuje možnostem analýzy kvality poskytovaných služeb v gastronomických zařízeních a v zařízeních cestovního ruchu a to zejména prostřednictvím metody mystery shopping.
Anglicky
The publication is devoted to the possibilities of the analysis of the quality of services provided in catering and tourism establishments. In particular, the posibilities of mystery shopping are described.