B 2011

Mystery Shopping. Prolegomena.

DLUHOŠOVÁ, Radmila, Alexandr BURDA, Eva VAVREČKOVÁ and Jana STUCHLÍKOVÁ

Basic information

Original name

Mystery Shopping. Prolegomena.

Name (in English)

Mystery Shopping. Prolegomena.

Authors

DLUHOŠOVÁ, Radmila, Alexandr BURDA, Eva VAVREČKOVÁ and Jana STUCHLÍKOVÁ

Edition

Opava, 114 pp. 2011

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50900 5.9 Other social sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Faculty of Philosophy and Science in Opava

ISBN

978-80-7248-663-2

Keywords in English

market research; mystery shopping; gastronomy
Změněno: 7/4/2019 00:01, PhDr. Radmila Dluhošová, Ph.D.

Abstract

V originále

Publikace se věnuje možnostem analýzy kvality poskytovaných služeb v gastronomických zařízeních a v zařízeních cestovního ruchu a to zejména prostřednictvím metody mystery shopping.

In English

The publication is devoted to the possibilities of the analysis of the quality of services provided in catering and tourism establishments. In particular, the posibilities of mystery shopping are described.