2019
Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji
KAJZAR, PatrikZákladní údaje
Originální název
Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji
Název anglicky
Survey of the current offer of tourism trends in selected travel agencies in the Moravian-Silesian Region
Autoři
KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, sborník z mezinárodní vědecké konference: Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu, od s. 79-86, 8 s. 2019
Nakladatel
VŠOH
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50902 Social sciences, interdisciplinary
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/47813059:19520/19:A0000013
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7627-006-0
Klíčová slova česky
Trendy cestovního ruchu, cestovní kanceláře, agentury, Moravskoslezský kraj.
Klíčová slova anglicky
Trends of tourism; tour operators; travel agencies; agencies; Moravian-Silesian region
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 10. 2019 14:22, Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.
V originále
Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr nebo posloupnost, související s vývojem události, která ukazuje dlouhodobou tendenci právě v této oblasti. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je zhodnotit u vybraných cestovních kanceláří/ agentur jejich aktuální nabídku. Data byla získána jak primárním výzkumem u vybraných podniků cestovního ruchu, tak i sekundárním, prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků věnující se zkoumané problematice
Anglicky
Tourism trends represent the characteristic direction or sequence associated with the development of the event, which shows a long-term trend in this area. The contribution deals with the issues of tourism trends in selected tour operators / travel agencies in the Moravian-Silesian Region. The aim of the paper is to evaluate their current offer at selected tour operators/travel agencies. The data was obtained both through primary research at selected tourism enterprises and secondary through specialized publications, journals and conference proceedings devoted to the survey