D
2018
Syllabus Design in Tourism Education. An Example of a Newly Introduced Course Business Culture in Tourism
CHYLKOVÁ, Martina a Krystyna HEINZ
Základní údaje
Originální název
Syllabus Design in Tourism Education. An Example of a Newly Introduced Course Business Culture in Tourism
Vydání
Karviná, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu, od s. 15-21, 7 s. 2018
Nakladatel
SU v Opavě. OPF v Karviné
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/47813059:19520/18:00011140
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
intercultural communication; tourim education; culture awareness
V originále
The article describes a newly introduced course Business Culture in Tourism. It deals with the syllabus of the course and emphasizes the importance of culture related issues being incorporated into universioty curriculum for students of tourism. The article also presents a selected chapter from the created coursebook.
Zobrazeno: 29. 11. 2024 13:54