Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{32462, author = {Zezulková, Eva and Janků, Kateřina}, address = {Seville, SPAIN}, booktitle = {ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation}, doi = {http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.0505}, edition = {1.}, editor = {ICERI 2019 Proceedings}, keywords = {School inclusion; pupil at risk of school failure; teamwork; extracurricular tutoring; school counseling center;}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {eng}, location = {Seville, SPAIN}, isbn = {978-84-09-14755-7}, pages = {1803-1808}, publisher = {ICERI2019}, title = {TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION}, url = {https://iated.org/iceri/}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 32462 AU - Zezulková, Eva - Janků, Kateřina PY - 2019 TI - TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION PB - ICERI2019 CY - Seville, SPAIN SN - 9788409147557 KW - School inclusion KW - pupil at risk of school failure KW - teamwork KW - extracurricular tutoring KW - school counseling center; UR - https://iated.org/iceri/ L2 - https://iated.org/iceri/ N2 - Cílem předloženého článku je informovat o realizaci a výsledcích projektu Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (r.č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239) garantovaném Slezskou univerzitou v Opavě, Fakultou veřejných politik. V projektu byly řešeny otázky související s podmínkami inkluzivního vzdělávání s důrazem na zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků, na spolupráci se zákonnými zástupci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků ohrožených předčasným odchodem ze vzdělávání a přímou podporu právě těmto žákům. ER -
ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION. Online. In ICERI 2019 Proceedings. \textit{ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation}. 1st ed. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, p.~1803-1808. ISBN~978-84-09-14755-7. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.0505.
|