2019
TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION
ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮZákladní údaje
Originální název
TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION
Název česky
Týmová spolupráce jako cílená podpora inkluzivního vzdělávání
Autoři
ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Seville, SPAIN, ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation, od s. 1803-1808, 6 s. 2019
Nakladatel
ICERI2019
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19510/19:A0000189
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
ISBN
978-84-09-14755-7
ISSN
UT WoS
000530109201134
Klíčová slova česky
Školní inkluze; žák ohrožený školním neúspěchem; týmová spolupráce; mimoškolní doučování; školní poradenské pracoviště;
Klíčová slova anglicky
School inclusion; pupil at risk of school failure; teamwork; extracurricular tutoring; school counseling center;
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 2. 2022 20:40, Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Anotace
V originále
Cílem předloženého článku je informovat o realizaci a výsledcích projektu Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (r.č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239) garantovaném Slezskou univerzitou v Opavě, Fakultou veřejných politik. V projektu byly řešeny otázky související s podmínkami inkluzivního vzdělávání s důrazem na zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků, na spolupráci se zákonnými zástupci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků ohrožených předčasným odchodem ze vzdělávání a přímou podporu právě těmto žákům.