D 2019

TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION

ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ

Základní údaje

Originální název

TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION

Název česky

Týmová spolupráce jako cílená podpora inkluzivního vzdělávání

Autoři

ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Seville, SPAIN, ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation, od s. 1803-1808, 6 s. 2019

Nakladatel

ICERI2019

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/47813059:19510/19:A0000189

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

ISBN

978-84-09-14755-7

ISSN

DOI

http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.0505

UT WoS

000530109201134

Klíčová slova česky

Školní inkluze; žák ohrožený školním neúspěchem; týmová spolupráce; mimoškolní doučování; školní poradenské pracoviště;

Klíčová slova anglicky

School inclusion; pupil at risk of school failure; teamwork; extracurricular tutoring; school counseling center;

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 2. 2022 20:40, Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem předloženého článku je informovat o realizaci a výsledcích projektu Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (r.č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239) garantovaném Slezskou univerzitou v Opavě, Fakultou veřejných politik. V projektu byly řešeny otázky související s podmínkami inkluzivního vzdělávání s důrazem na zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků, na spolupráci se zákonnými zástupci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků ohrožených předčasným odchodem ze vzdělávání a přímou podporu právě těmto žákům.
Zobrazeno: 25. 11. 2024 09:38