2019
Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Veronika BRACINÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text
Název česky
Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text
Název anglicky
Presentation and communication skills: Distance learning study materials
Autoři
Vydání
1. vyd. Karviná, 195 s. 2019
Nakladatel
SU Opava, OPF Karviná
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7510-371-0
Klíčová slova česky
rétorika; komunikace; prezentace; metoda NLP; verbální komunikace; neverbální komunikace; obchodní schůzka; výběrový pohovor; osobnost; temperament; tréma; sebereflexe; asertivita; obchodní jednání; týmová komunikace; vztahy s médií; krizová komunikace; tiskový mluvčí; CRM; churn management; retence; interní marketing; loajální zaměstnanec; mezinárodní trh; vizualizace dat; prezentace a komunikace v anglickém jazyce; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Klíčová slova anglicky
verbal communication; nonverbal communication; business meeting;personality; team communication; media relations; crisis communication; CRM; internal marketing; international market; data visualization; communication in English
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2020 08:52, Mgr. Petra Višnická
V originále
Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům aktuální ucelený přehled základů, postupů a aplikací prezentační a komunikačních dovedností se zaměřením na trh a sama sebe, a to prostřednictvím uváděných aktuálních praktických příkladů. Studijní text ocení především studenti, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a chtějí si rozšířit své znalosti a schopnosti v komunikační oblasti se zaměřením na zákazníky, média, zaměstnance, obchodní partnery apod. Student se zároveň dozví základní pravidla jak se správně verbálně a neverbálně připravit na své vlastní prezentování za účelem prodeje, výběrového pohovoru nebo při kontaktu se zaměstnanci v roli nadřízeného. Vzhledem k tomu, že znalost anglického jazyka je nezbytná v profesní i osobní rovině, poslední kapitola je věnována komunikačním a prezentačním dovednostem v anglickém jazyce.
Anglicky
The aim of this study text is to provide readers with an up-to-date overview of the fundamentals, procedures and applications of presentation and communication skills through current practical examples. The text will be appreciated especially by students who have already taken the introductory marketing course and want to expand their knowledge and skills in the communication field with a focus on customers, media, employees, business partners, etc.