2019
Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů
Název anglicky
Technology acceptance in the context of marketing tools
Autoři
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Martin KLEPEK (203 Česká republika, domácí), Halina STARZYCZNÁ (203 Česká republika, domácí), Michal STOKLASA (703 Slovensko, domácí), Radka BAUEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Veronika BRACINÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Adéla LANGEROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radka KUBALOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vydání. Praha, 152 s. 2019
Nakladatel
Professional Publishing s.r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/19:A0000032
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-88260-36-3
Klíčová slova česky
CRM; generace; MSP; metoda WPDCA; mileniálové; online nakupování; TAM model; značka
Klíčová slova anglicky
CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 12. 2019 17:51, Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
V originále
The monograph deals with the issue of technology acceptance from the perspective of marketing tools. The main objective of the monograph, which is based on the project sgs/7/2017, is to assess the degree of acceptance of technology in marketing management, the use of marketing tools and programs. These issues were solved in four thematic areas, namely CRM, corporate identity and image with an emphasis on brand, online shopping and regional brands. For this reason, the monograph is divided into four separate comprehensive chapters, which include within the scope of the researched issue of the present state of knowledge, theoretical framework, analysis of primary data from realized marketing surveys and finally there is a summary of acquired knowledge from all chapters.
Anglicky
The monograph deals with the issue of technology acceptance from the perspective of marketing tools. The main objective of the monograph, which is based on the project sgs/7/2017, is to assess the degree of acceptance of technology in marketing management, the use of marketing tools and programs. These issues were solved in four thematic areas, namely CRM, corporate identity and image with an emphasis on brand, online shopping and regional brands. For this reason, the monograph is divided into four separate comprehensive chapters, which include within the scope of the researched issue of the present state of knowledge, theoretical framework, analysis of primary data from realized marketing surveys and finally there is a summary of acquired knowledge from all chapters.