B 2019

Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů

Název anglicky

Technology acceptance in the context of marketing tools

Autoři

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Martin KLEPEK (203 Česká republika, domácí), Halina STARZYCZNÁ (203 Česká republika, domácí), Michal STOKLASA (703 Slovensko, domácí), Radka BAUEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Veronika BRACINÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Adéla LANGEROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radka KUBALOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vydání. Praha, 152 s. 2019

Nakladatel

Professional Publishing s.r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/19:A0000032

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-88260-36-3

Klíčová slova česky

CRM; generace; MSP; metoda WPDCA; mileniálové; online nakupování; TAM model; značka

Klíčová slova anglicky

CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 12. 2019 17:51, Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Anotace

V originále

The monograph deals with the issue of technology acceptance from the perspective of marketing tools. The main objective of the monograph, which is based on the project sgs/7/2017, is to assess the degree of acceptance of technology in marketing management, the use of marketing tools and programs. These issues were solved in four thematic areas, namely CRM, corporate identity and image with an emphasis on brand, online shopping and regional brands. For this reason, the monograph is divided into four separate comprehensive chapters, which include within the scope of the researched issue of the present state of knowledge, theoretical framework, analysis of primary data from realized marketing surveys and finally there is a summary of acquired knowledge from all chapters.

Anglicky

The monograph deals with the issue of technology acceptance from the perspective of marketing tools. The main objective of the monograph, which is based on the project sgs/7/2017, is to assess the degree of acceptance of technology in marketing management, the use of marketing tools and programs. These issues were solved in four thematic areas, namely CRM, corporate identity and image with an emphasis on brand, online shopping and regional brands. For this reason, the monograph is divided into four separate comprehensive chapters, which include within the scope of the researched issue of the present state of knowledge, theoretical framework, analysis of primary data from realized marketing surveys and finally there is a summary of acquired knowledge from all chapters.