J 2019

Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research.

LANGEROVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁ

Základní údaje

Originální název

Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research.

Název česky

CRM v malých a středních podnicích Moravskoslezského regionu: Kvalitativní výzkum.

Autoři

LANGEROVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí) a Halina STARZYCZNÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Acta academica karviniensia, Karviná, 2019, 1212-415X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/47813059:19520/19:A0000050

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Klíčová slova anglicky

Customer relationship management; CRM definition; CRM architecture; CRM elements; CRM benefits and barriers; CRM in SME.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 4. 2020 21:17, Miroslava Snopková

Anotace

V originále

Customer relationship management (CRM) is in the centre of attention of companies of any size and it is applied in different areas of national economy. In the School of Business Administration in Karviná the CRM research is being carried out since 2005 under a grant and other projects. The objective of this article is to introduce partial results of the latest research carried out especially under “Student Grant Competition” (2017-2019) or under the project of long-term sustainability OP VK (2014-2019). The particular objective of this contribution is to introduce brief conclusions of the interviews we had with representatives of small and medium sized enterprises (SME) in the Moravian-Silesian Region. These interviews were a necessary part of the pre-research phase of our qualitative research. Our research topic is connected with the main problem areas of CRM in the Moravian-Silesian Region.

Česky

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je v centru pozornosti společností všech velikostí a je aplikováno v různých oblastech národní ekonomiky. Na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné probíhá výzkum CRM od roku 2005 v rámci grantu a dalších projektů. Cílem tohoto článku je představit dílčí výsledky nejnovějšího výzkumu provedeného zejména v rámci „Studentské grantové soutěže“ (2017-2019) a v rámci projektu dlouhodobé udržitelnosti OP VK (2014-2019). Konkrétním cílem tohoto příspěvku je představit stručné závěry rozhovorů, které jsme měli se zástupci malých a středních podniků (MSP) v Moravskoslezském kraji. Tyto rozhovory byly nezbytnou součástí předvýzkumné fáze našeho kvalitativního výzkumu. Naše výzkumné téma je spojeno s hlavními problémovými oblastmi CRM v Moravskoslezském kraji.