2019
Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research.
LANGEROVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁZákladní údaje
Originální název
Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research.
Název česky
CRM v malých a středních podnicích Moravskoslezského regionu: Kvalitativní výzkum.
Autoři
LANGEROVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí) a Halina STARZYCZNÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Acta academica karviniensia, Karviná, 2019, 1212-415X
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19520/19:A0000050
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
Customer relationship management; CRM definition; CRM architecture; CRM elements; CRM benefits and barriers; CRM in SME.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 4. 2020 21:17, Miroslava Snopková
V originále
Customer relationship management (CRM) is in the centre of attention of companies of any size and it is applied in different areas of national economy. In the School of Business Administration in Karviná the CRM research is being carried out since 2005 under a grant and other projects. The objective of this article is to introduce partial results of the latest research carried out especially under “Student Grant Competition” (2017-2019) or under the project of long-term sustainability OP VK (2014-2019). The particular objective of this contribution is to introduce brief conclusions of the interviews we had with representatives of small and medium sized enterprises (SME) in the Moravian-Silesian Region. These interviews were a necessary part of the pre-research phase of our qualitative research. Our research topic is connected with the main problem areas of CRM in the Moravian-Silesian Region.
Česky
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je v centru pozornosti společností všech velikostí a je aplikováno v různých oblastech národní ekonomiky. Na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné probíhá výzkum CRM od roku 2005 v rámci grantu a dalších projektů. Cílem tohoto článku je představit dílčí výsledky nejnovějšího výzkumu provedeného zejména v rámci „Studentské grantové soutěže“ (2017-2019) a v rámci projektu dlouhodobé udržitelnosti OP VK (2014-2019). Konkrétním cílem tohoto příspěvku je představit stručné závěry rozhovorů, které jsme měli se zástupci malých a středních podniků (MSP) v Moravskoslezském kraji. Tyto rozhovory byly nezbytnou součástí předvýzkumné fáze našeho kvalitativního výzkumu. Naše výzkumné téma je spojeno s hlavními problémovými oblastmi CRM v Moravskoslezském kraji.