2019
Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text
STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text
Název česky
Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text
Název anglicky
Relationship Marketing and CRM: Distance learning study materials
Autoři
STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ
Vydání
1. vyd. Karviná, 192 s. 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7510-369-7
Klíčová slova česky
Transakční marketing; vztahový marketing; model 6 trhů;marketing 1.0; 2.0; 3.0 a 4.0; holistické pojetí marketingu; interní marketing a jeho nástroje; CRM a jeho definice; hodnota v CRM; loajalita zákazníka; architektura CRM; interní komunikace; budování vztahu; diferencované řízení vztahu; strategie vztahů se zákazníky; psychologie osobnosti; prodeje a trhu; rozhodování spotřebitelů; typologie spotřebitelů; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Klíčová slova anglicky
Transaction marketing; relationship marketing; model 6 markets; marketing 1.0; 2.0; 3.0 and 4.0; holistic marketing concept; internal marketing and its tools; CRM and its definition; value in CRM; customer loyalty; CRM architecture; internal communication; relationship building; differentiated relationship management; customer relationship strategies; personality psychology; sales and market; consumer decisions; consumer typology; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2020 08:58, Mgr. Petra Višnická
V originále
Vztahový marketing a CRM je nová studijní opora určeno pro profesně orientovaný program Marketing. Obsahuje témata týkající se pojetí vztahového marketingu, jeho součástí, modelu 6 trhů, jako je trh zákazníků, interní trhy, trh potencionálních zaměstnanců, trh dodavatelů, trh referenční a trh ovlivňovatelů. Zaměřuje se blíže na interní marketing a jeho nástroje a interní komunikaci ve firmě. Opora nezapomíná na architekturu CRM a její jednotlivé součásti. Orientuje se také na proces budování vztahu se zákazníkem a psychologické aspekty řízení vztahu. Nedílnou součásti je problematika typologie zákazníků a její praktické využití.
Anglicky
Relationship Marketing and CRM is a new study support designed for the professionally oriented Marketing program. It contains topics related to the concept of relationship marketing, its components, the model of 6 markets, such as the customer market, internal markets, potential employees market, suppliers market, reference market and influencers market. It focuses on internal marketing and its tools and internal communication in the company. The support does not forget the CRM architecture and its individual components. It also focuses on the process of building a customer relationship and psychological aspects of relationship management. An integral part is the issue of customer typology and its practical use.