STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ. Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text. 1. vyd. Karviná, 2019, 192 s. ISBN 978-80-7510-369-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text
Název česky Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text
Název anglicky Relationship Marketing and CRM: Distance learning study materials
Autoři STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Karviná, 192 s. 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-369-7
Klíčová slova česky Transakční marketing; vztahový marketing; model 6 trhů;marketing 1.0; 2.0; 3.0 a 4.0; holistické pojetí marketingu; interní marketing a jeho nástroje; CRM a jeho definice; hodnota v CRM; loajalita zákazníka; architektura CRM; interní komunikace; budování vztahu; diferencované řízení vztahu; strategie vztahů se zákazníky; psychologie osobnosti; prodeje a trhu; rozhodování spotřebitelů; typologie spotřebitelů; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Klíčová slova anglicky Transaction marketing; relationship marketing; model 6 markets; marketing 1.0; 2.0; 3.0 and 4.0; holistic marketing concept; internal marketing and its tools; CRM and its definition; value in CRM; customer loyalty; CRM architecture; internal communication; relationship building; differentiated relationship management; customer relationship strategies; personality psychology; sales and market; consumer decisions; consumer typology; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Štítky Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě 0002400
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 23. 3. 2020 08:58.
Anotace
Vztahový marketing a CRM je nová studijní opora určeno pro profesně orientovaný program Marketing. Obsahuje témata týkající se pojetí vztahového marketingu, jeho součástí, modelu 6 trhů, jako je trh zákazníků, interní trhy, trh potencionálních zaměstnanců, trh dodavatelů, trh referenční a trh ovlivňovatelů. Zaměřuje se blíže na interní marketing a jeho nástroje a interní komunikaci ve firmě. Opora nezapomíná na architekturu CRM a její jednotlivé součásti. Orientuje se také na proces budování vztahu se zákazníkem a psychologické aspekty řízení vztahu. Nedílnou součásti je problematika typologie zákazníků a její praktické využití.
Anotace anglicky
Relationship Marketing and CRM is a new study support designed for the professionally oriented Marketing program. It contains topics related to the concept of relationship marketing, its components, the model of 6 markets, such as the customer market, internal markets, potential employees market, suppliers market, reference market and influencers market. It focuses on internal marketing and its tools and internal communication in the company. The support does not forget the CRM architecture and its individual components. It also focuses on the process of building a customer relationship and psychological aspects of relationship management. An integral part is the issue of customer typology and its practical use.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Vztahový marketing a CRM; 2019 Text distanční studijní opory vznikl z prostředků ESF projektu "Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě" r.č.:CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002400. Licence Creative Commons  Verze souboru Višnická, P. 23. 3. 2020

Vlastnosti

Název
Vztahový marketing a CRM; 2019
Popis
Text distanční studijní opory vznikl z prostředků ESF projektu "Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě" r.č.:CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002400.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.pdf
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.pdf
Adresa do Správce
https://is.slu.cz/auth/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.pdf?info
Ze světa do Správce
https://is.slu.cz/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.pdf?info
Vloženo
Po 23. 3. 2020 08:58

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716
  • osoba Mgr. Petra Višnická, učo 54899
Atributy
 

starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.pdf
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
2 MB
Hash md5
f78b8839d88eb1785f005c60f9be99c5
Vloženo
Pá 2. 9. 2022 13:18

starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019_Archive.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019_Archive.pdf
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019_Archive.pdf
Typ souboru
PDF/A (application/x-pdf)
Velikost
76,4 MB
Hash md5
6704827f0324db38c2075b9910a7c5db
Vloženo
Pá 2. 9. 2022 13:30

starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.txt
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/33756/starzyczna_chromcakova-vztahovy_marketing_a_CRM_2019.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
446,3 KB
Hash md5
d68910e9c7ead658d9473ebdb28b9e79
Vloženo
Pá 2. 9. 2022 13:33
Vytisknout
Nahlásit neoprávněně vložený soubor Zobrazeno: 4. 7. 2024 23:11